کد خبر : 1624552 | 26 تیر 1398 ساعت 18:43 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو و پرداخت هزینه انتقال هازارد به رئال مادرید!

اتلتیکومادرید مهم ترین مشتری تابستانی امسال ستاره های رئال مادرید بوده است.

اتلتیکو و پرداخت هزینه انتقال هازارد به رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان امسال خریدهای فراوانی انجام داده و به همین دلیل قصد دارد با فروش برخی از بازیکنان خود بخشی از مبالغ پرداخت شده را جبران کند و تا به حال در این هدف موفق بوده است که البته اتلتیکومادرید نقش مهمی در این مورد ایفا کرده است.

 

ABC در گزارشی مدعی شد ابتدا اتلتیکومادرید با رقم 40 میلیون یورو مارکوس یورنته، هافبک جوان رئال مادرید را جذب کرد و حالا آنها از شانس زیادی برای خرید خامس، ستاره کلمبیایی و مغضوب کهکشانی ها برخوردارند.

 

1419897

 

اگر این انتقال نهایی شود، اتلتیکومادرید مبلغ 50 میلیون به اضافه 10 میلیون پاداش را به رقیب همشهری خود برای خرید خامس پرداخت خواهد کرد و بالاتر از ناپولی موفق به جذب این هافبک کلمبیایی خواهد شد.

 

همچنین اتلتیکو مادرید قصد دارد با پرداخت 25 میلیون یورو، ماریو هرمسو مدافع میانی اسپانیول را جذب کند که این بازیکن در آکادمی رئال رشد کرده و اگر این انتقال نهایی شود، 12.5 میلیون یورو به رئال مادرید خواهد رسید. در صورت نهایی شدن این 2 انتقال، اتلتیکومادرید 62.5 میلیون یورو دیگر به رئال مادرید پرداخت خواهد کرد و در مجموع با انتقال 40 میلیونی مارکوس یورنته، بیش از 100 میلیون یورو از همشهری خود خرید کرده و به نوعی هزینه انتقال ادن هازارد به رئال مادرید را تامین کرده است.

دیدگاه‌ها