کد خبر : 1624022 | 24 تیر 1398 ساعت 13:32 | 978 بازدید | 0 دیدگاه

پیام مربی الجزایر بعد از رسیدن به فینال

بلماضی: از مربیان جوان و بومی حمایت کنید

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر که تیمش را به فینال رقابت های جام ملت های افریقا رسانده است میگوید باید با یک مربی هم نسل خودش روی نیمکت سنگال برای قهرمانی جدال کند.

بلماضی: از مربیان جوان و بومی حمایت کنید

به گزارش" ورزش سه" جمال بلماضی بعد از رسیدن تیمش به فینال ابراز امیدواری کرد که تیم ها به مربیان بومی فرصت بیشتری بدهند.  


بازی فینال جام ملت های آفریقا جدال بین دو مربی بومی و آفریقایی است که چه در دوران فوتبال و چه مربیگری هم‌نسل بوده و هستند. بلماضی بازیکن سابق تیم ملی الجزایر بعد از برد دو بر یک برابر نیجریه که با گل ضربه ایستگاهی دقایق آخر ریاض محرز به دست آمد گفت:" این پیام واضحی بود و نشان دادیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم."


بلماضی درباره آلیو سیسه سرمربی 43 ساله تیم ملی سنگال هم گفت:" سیسه را مدت طولانی است می شناسم و مقابل او در فوتبال فرانسه بازی کرده ام. تنها تفاوت من و او این است که او چهارسال مربی تیمش است و من تنها یک سال است که مربی الجزایر هستم. اینکه در فینال مقابل دوستم قرار می گیرم طبیعی است که اتفاق خیلی خوبی است و همین جا از تمام کسانی که تصمیم گیرنده هستند درخواست می کنم که از مربیان جوان حمایت کنند."


او در ادامه گفت:" می توانستیم در نیمه اول و تاقبل از اینکه بازی سنگین شود بیش از یک گل به ثمر برسانیم. می دانستیم بازی سختی است اما بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. در نیمه دوم اعتقاد دارم که پانزده دقیقه سختی داشتیم. در عقب محاصره شدیم و نتوانستیم فشار خوبی را به حریف بیاوریم اما نیجریه وقتی توانست با کمک داور ویدئویی به پنالتی و گل برسد بازیکنان ما توانستند خوب برگردند. در این بازی از نظر ذهنی نظم زیادی داشتیم و هرچند از فرصت هایی که داشتیم استفاده نکردیم. ما در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی که نصیبمان شد و ضربه استادانه ریاض محرز این بازی را بردیم. محرز استاد زدن این ضربات است."

 

دیدگاه‌ها