کد خبر : 1623113 | 20 تیر 1398 ساعت 13:01 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان اشکرینار:

وقت شکست دادن یوونتوس فرا رسیده است

میلان اشکرینار، مدافع باکیفیت اینتر در مورد اهداف نراتزوری در فصل جدید صحبت کرد.

وقت شکست دادن یوونتوس فرا رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اینتر امیدوارند با ورود آنتونیو کونته، معمار یوونتوس نوین، طلسم ناکامی های نراتزوری باطل شده و این تیم بعد از سالها فاتح سری آ شود. میلان اشکرینار نیز ضمن تایید این هدف مدعی شد اینتر نباید به دوم شدن در جدول سری آ راضی شود.

 

1343752

 

میلان اشکرینار گفت: "زمان برای قهرمان شدن فرا رسیده است. وقتی با پیراهن اینتر بازی می کنید نباید به دوم شدن راضی شوید و آرزوی من فتح لیگ قهرمانان با اینتر است. یوونتوس 8 سال متوالی قهرمانی سری آ شده اما حالا زمان نزدیک تر شدن و غلبه بر آنها فرا رسیده است.

 

سرمربی جدید اینتر تازه مشغول به کار شده اما ما نمی توانیم برای شروع فصل جدید صبور باشیم. ما نباید هرگز قانع شویم و باید با حداکثر توان بازی کنیم.

 

کونته؟ او دارای ذهنیت صحیحی است. ما یک تیم قوی هستیم و باید با هدف برنده شدن بازی کنیم. مربی جدید همه جزئیات را توضیح می دهد و ضمن ادای احترام به گذشته، ما سبک خود را تغییر داده ایم. من نیاز به سازگاری با سیستم دفاع سه نفره دارم، اما نگران این موضوع نیستم. دیگو گودین دارای تجربه ای بالا و ذهنیتی برنده است که به متوقف کردن بازیکنان بزرگ عادت دارد و انتقال بسیار خوبی برای اینتر محسوب می شود."

دیدگاه‌ها