کد خبر : 1624267 | 25 تیر 1398 ساعت 13:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد تاتنهام به رئال برای جذب گرت بیل

مارکا می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید سرانجام متقاضی پیدا کرده و تاتنهام برای او پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده است.

پیشنهاد تاتنهام به رئال برای جذب گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال منصوب شد مشخص بود که او تمایلی به استفاده از گرت بیل ندارد و از همان زمان رسانه‌های ورزشی اعلام کردند که رئال بیل را در فهرست مازاد خود قرار داده و به دنبال باشگاهی می‌گردد که متقاضی به خدمت گرفتن او باشد.

 

1419863

 

بعد از چند ماه پر کش و قوس که با شایعات متعددی درباره مقصد احتمالی گرت بیل همراه بود در هفته‌های اخیر رسانه‌های اسپانیایی گزارش می‌دادند که هنوز هیچ متقاضی‌ای برای ستاره ولزی رئال پیدا نشده و به عبارتی گرت بیل فعلا روی دست رئال مانده است.

 

بعد از این گزارشها بود که بیل به همراه سایر بازیکنان رئال به اردوی پیش‌فصل این تیم رفته و به نظر می‌رسید او فعلا در تیم بزرگ پایتخت اسپانیا ماندگار است. حتی با منتشر شدن تصاویری از بیل در این اردوی پیش‌فصل در اسپانیا ادعا شد که بیل در تلاش است خود را در این اردو به زیدان ثابت کرده و ماندگاری خود در رئال را قطعی کند.

 

اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که سرانجام برای جذب گرت بیل یک متقاضی پیدا شده و باشگاه لندنی تاتنهام برای جذب او حاضر به ارائه یپشنهادی 60 میلیون یورویی شده است.

 

البته پیش از این گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال گرت بیل به تاتنهام مطرح شده بود ولی تا کنون پیشنهاد مشخصی از سوی اسپرز به رئال ارائه نشده بود. یکی از علتهای اصلی بی‌مشتری ماندن گرت بیل دستمزد بالای او در رئال مادرید است و مارکا می‌گوید در صورت انتقال بیل به تاتنهام، باشگاه انگلیسی تنها می‌تواند نیمی از دستمزد فعلی او در رئال را به این ستاره ولزی بپردازد.  

 

 

دیدگاه‌ها