کد خبر : 1611204 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 22:09 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فصل بعد قهرمان شدن دشوارتر است

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، این فصل را سخت ترین مقطع دوران مربیگری اش توصیف کرد.

گواردیولا: فصل بعد قهرمان شدن دشوارتر است


به گزارش "ورزش سه"، در کورسی دشوار و نفسگیر، سیتی در نهایت موفق شد با برتری امروز برابر برایتون برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. گواردیولا پس از پایان جشن قهرمانی مدعی شد لیورپول باعث شده سیتی تبدیل به تیم بهتری شود و فصل بعد شرایط از این هم دشوارتر خواهد بود.

 

1405633

 

گواردیولا گفت: "ما باید به لیورپول تبریک هم بگوییم و از آنها بسیار سپاسگزارم، زیرا لیورپول ما را وادار به بهبود استانداردهای خود در این فصل کرد. عملکردی باور نکردنی ارائه دادیم و موفق شدیم نزدیک به صد امتیاز کسب کنیم.

 

ما حتی نمی توانستیم یک امتیاز نیز از دست بدهیم و عملکرد لیورپول باعث شد ما 14 بازی پیاپی به پیروزی دست یابیم و از فصل قبل بهتر باشیم. این فصل دشوارترین عنوان خود را در تمام دوران مربیگری ام به دست آوردم. به دست آوردن 198 امتیاز در دو فصل باورنکردنی است و ما برای فتح عنوان زحمت زیادی کشیدیم.

 

کسب دو عنوان متوالی آنهم در لیگ دشواری مانند جزیره با این همه ستاره فوق العاده و سرمربیان بزرگ نشان می دهد ما عملکرد واقعا خوبی داشته ایم زیرا در انگلیس تیم ها سرمایه گذاری بالایی دارند. فصل بعدی قهرمانی سخت تر خواهد شد اما ما نیز قوی تر خواهیم بود. متاسفانه احساس من اینگونه است و سال آتی ما تلاش می کنیم بتوانیم عملکردی همانند امسال ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها