کد خبر : 1607921 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 13:23 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات داوری پارس جم را نابود کرده است

نوری: خودمان مشکل داریم، نمک روی زخم‌مان نپاشید!

کاپیتان پارس جنوبی جم نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش در هفته های گذشته گلایه هایی را مطرح کرد.

نوری: خودمان مشکل داریم، نمک روی زخم‌مان نپاشید!

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست پارس جنوبی جم مقابل پیکان تهران عنوان کرد: ما بازی خیلی خوب و روانی را مقابل پیکان انجام دادیم و واقعا شایسته باخت نبودیم. هرطور به بازی نگاه می کنم باید این مسابقه را با 3 امتیاز ترک می کردیم و نمی دانم چه باید بگویم. متاسفانه روی اشتباهات داور باز هم ضرر کردیم و باختیم.


وی ادامه داد: داوری‌ها طی چند هفته اخیر خیلی به ضرر تیم ما بوده است. طی 5، 6 بازی گذشته تنها تیمی بودیم که در تمام بازی ها از داوری متضرر شدیم و این موضوع را کارشناسان داوری نیز تایید کرده اند. متاسفانه اشتباهات داوری تیم ما را در این هفته ها نابود کرده است.


کاپیتان پارس جنوبی با اشاره به اشتباهات رضا کرمانشاهی در دیدار با پیکان خاطرنشان کرد: در این بازی گل اول پیکان کاملا مشخص بود با خطا به ثمر رسید اما داور نگرفت. اگر خود کرمانشاهی این صحنه را ندیده کمک داور یا داور پشت دروازه می توانست ببیند. در صحنه پنالتی پیکان هم به گواه اکثر کارشناسان داوری که در برنامه فوتبال برتر هم مشخص شد، اولا خطایی رخ نداد و اگر هم خطا بوده بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد.


نوری در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که ما خودمان مشکلات فراوانی داریم. در بدترین شرایط مالی قرار گرفته ایم و تمرین می کنیم. با این حال از جان مایه می گذاریم اما اشتباهات داوری نمک روی زخم مان می پاشد. با این شرایط کمر تیم ما شکسته می شود. درست است که ما نه سهمیه می گیریم و نه سقوط می کنیم اما تلاش مان برای این است که رتبه مان بهتر شود. این اشتباهات همه چیز را به ضررمان می کند و امیدوارم فدراسیون فوتبال جلوی این روند را بگیرد تا بیشتراز این ضرر نکنیم.

دیدگاه‌ها