کد خبر : 1608192 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 15:10 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه حقیقت را می گویم حتی اگر به نفعم نباشد

امامعلی: از هشت سالگی در پیکان بازی می‌کنم

پیکان بعد از برد با ارزش برابر تراکتورسازی توانست در دومین هفته متوالی و در حالی برابر پارس جنوبی به پیروزی برسد که مهاجم جوان این تیم یکی از بهترین های زمین بود.

امامعلی: از هشت سالگی در پیکان بازی می‌کنم

به گزارش" ورزش سه"، پیکان در لیگ برتر نتوانسته بود مقابل پارس جنوبی به پیروزی برسد و این حساسیت های بازی هفته بیست و هفتم را هم بیشتر می کرد. اما بعد از برد برابر تراکتورسازی ، یاران فرکی توانستند با شکست پارس جنوبی علاوه بر رسیدن به رتبه نهم ، برای ادامه راه نیز از نظر روحی تقویت شوند.


فراز امامعلی مهاجم و وینگر تیم پیکان در برد سه بر دو تیمش برابر پارس جنوبی یک چهره ویژه بود. او در این بازی در دقایق 7 و 44 دو گل برای پیکان زد و نقش موثری در کسب این سه امتیاز داشت. مهاجم 24 ساله پیکان در این فصل بیشتر در پست وینگر بازی می کند و با این دو گل تعداد گل هایش در لیگ هجدهم را به عدد سه رساند.


امامعلی درباره پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت:« به نظرم بازی خیلی خوبی بود. شرایط طوری بود که ما رفته بودیم پارس جنوبی را ببریم چرا که در لیگ برتر تا قبل از آن این تیم را نبرده بودیم.» او درباره گل هایش در این بازی هم گفت:« من می توانم بگویم تلاش و همدلی بچه ها باعث شد که من گل بزنم و اگر حرفم کلیشه ای به نظر نرسد باید بگویم که مهمتر از گلزنی من موفقیت تیم بود.»


او که درباره داوری این بازی که هر دو تیم پیکان و پارس جنوبی نسبت به آن اعتراض داشتند هم گفت:« من همیشه حقیقت را می گویم حتی اگر به نفعم نباشد. در این بازی داوری خوب بود با اینکه می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. با این حال آنقدر اشتباهاتش تاثیرگذار نبود که در نتیجه نقش داشته باشد به غیر از همان صحنه ای که توپ به دست حامد نورمحمدی مدافع پارس جنوبی خورد و می توانست پنالتی بگیرد.»


امامعلی درباره بازی هفته آینده تیمش برابر فولادخوزستان هم گفت:« ما برای این بازی برای سه امتیاز به میدان می رویم و امیدوارم با دست پر بیرون بیاییم.»


مهاجم تیم پیکان که بیشتر زمان فوتبالش را در این تیم بوده درباره آینده اش در این تیم گفت:« من از هشت سالگی در پیکان بودم. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانم تصمیم خوبی بگیرد چرا که فصل بعد 25 ساله هستم و می تواند فصل مهمی برای من باشد.»

دیدگاه‌ها