کد خبر : 1602535 | 16 فروردين 1398 ساعت 09:15 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات سری کلوپ و تنش بین آبی‌ها و قرمزهای لیورپول

رسانه‌های برزیلی گزارش دادند یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اخیراً با مدیربرنامه‌های ریچارلیسون، ستاره برزیلی رقیب سنتی و همشهری تیمش، اورتون، دیدار کرده تا ترتیب انتقال او به آنفیلد را بدهد.

ملاقات سری کلوپ و تنش بین آبی‌ها و قرمزهای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیراً شایعاتی درباره احتمال انتقال ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون به رقیب سنتی و همشهری این تیم، لیورپول، مطرح شده بود رسانه‌های برزیلی گزارش دادند که یورگن کلوپ اخیراً  به صورت مخفیانه با مدیربرنامه‌های این ستاره برزیلی دیدار کرده. مطرح شدن این خبر به ناراحتی هواداران اورتون منجر شده. رقابت دو تیم همشهری شهر لیورپول به شدت جریان دارد که گاهی به مرز دشمنی کشیده می‌شود و انتقال یک بازیکن از یکی از این دو تیم به دیگری، همیشه جنجال‌برانگیز بوده است.

 

1395334

 

ریچارلیسونتا سال 2023 با اورتون قرارداد دارد ولی اخیراً از چندین باشگاه بزرگ از جمله بارسلونا به عنوان مقاصد احتمالی او در آینده نزدیک نام برده شده است. اما حالا به نظر می‌رسد بارسا توجه کمتری به ستاره برزیلی نشان می‌دهد و بیشتر لوکا جوویچ، مهاجم گلزن صرب را هدف گرفته است.

 

اما خبری که هواداران اورتون را ناراحت و عصبانی کرده گزارش رسانه برزیلی UOL Esporte است که می‌گوید رناتو ولاسکو، مدیر برنامه‌های ریچارلیسون، اخیراً به منزل شخصی یورگن کلوپ رفته و به صورت مخفیانه با او دیدار کرده است.

 

1395332

 

به دلیل تعصب هواداران و رقابت شدید دو باشگاه اورتون و لیورپول که گاه به مرز دشمنی می‌رسد، مدیران اورتون مایل نیستند ریچارلیسونرا به لیورپول واگذار کنند حتی اگر قرمزهای آنفیلد حاضر باشند برای او حتی بیشتر از 70 میلیون پوند پرداخت کنند. آخرین فوتبالیست مهمی که از اورتون به لیورپول منتقل شده و جنجال زیادی در رابطه دو باشگاه بوجود آورده بود، آبل خاویر در سال 2002 بود و از آن پس، در فصل‌های نقل و انتقالات تنش‌ زیادی بین دو باشگاه بوجود نیامده بود.

 

دیدگاه‌ها