کد خبر : 1602999 | 18 فروردين 1398 ساعت 09:57 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

قدوس به بازی مون‌پلیه می‌رسد؟

یکی از اخبار تلخی که در تعطیلات نوروز منتشر شد، درباره سامان قدوس و جراحی آپاندیس بازیکن ایرانی امی‌ین فرانسه بود.

قدوس به بازی مون‌پلیه می‌رسد؟

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، هافبک- مهاجمی که به همین دلیل 5 بازی امی‌ین در لوشامپیونا را از دست داد. قدوس آخرین بار مقابل آنگرز در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه در ترکیب امی‌ین قرار گرفت و در بازی بعدی مقابل بوردو به دلیل انجام عمل جراحی غیبت داشت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

قدوس که ابتدای فصل و با انتقالی در حدود 5 میلیون یورو اوسترسوند در لیگ سوئد را به مقصد امی‌ین و لوشامپیونا ترک کرد، حالا نمی‌تواند برای هفته‌های متوالی عصای دست پلیسیر- سرمربی امی‌‌ین- باشد. مربی باتجربه‌ای که در روزهای سخت فصل 2019-2018 لیگ فرانسه حساب ویژه‌ای روی ستاره ایرانی خود باز کرده بود. غیبت قدوس مقابل بوردو به چشم آمد و امی‌ین نتوانست در فاز تهاجمی روز موفقی را سپری کند. پیش‌بینی این است که امی‌ین در غیاب قدوس و بخصوص در خط حمله روزهای سخت و طاقت‌فرسایی را تجربه کند.


سامان قدوس احتمالا 4 بازی بعدی امی‌ین را نیز از دست خواهد داد؛ بازی‌هایی مقابل سنت‌اتین، دیژون، نانت و استراسبورگ. سامان تا هفته سی و چهارم لوشامپیونا غایب خواهد بود و مشخص نیست آیا در هفته سی و پنجم می‌تواند به ترکیب امی‌ین برگردد یا نه. باشگاه امی‌ین با کسب 30 امتیاز از 30 بازی در رده هفدهم لیگ فرانسه قرار گرفته و 7 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. به همین دلیل غیبت قدوس می‌تواند مشکل حادی برای این باشگاه کوچک به‌وجود بیاورد.


پزشکان امی‌ین، یکم مه (11 اردیبهشت) را زمان بازگشت سامان قدوس به تمرینات این تیم اعلام کرده‌اند. بازی امی‌ین مقابل مون‌پلیه در هفته سی و پنجم هم 4 مه (14 اردیبهشت) برگزار خواهد شد و هواداران این باشگاه امیدوارند که سامان در این بازی حضور داشته باشد. بازیکن ایرانی امی‌ین این فصل 22 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته، 1613 دقیقه در زمین بوده و 3 گل به ثمر رسانده است. به این آمار 4 پاس گل سامان قدوس را هم اضافه کنید تا ببینید او چقدر در بخش تهاجمی به امی‌ین کمک کرده است. بعد از غیبت چند هفته‌ای در اواسط فصل و به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا، حالا پلیسیر مجبور است تیمش را بدون ستاره ایرانی به زمین بفرستد. اتفاقی که کام هواداران، کادر فنی و بازیکنان امی‌ین را تلخ کرده و باعث شده تا بازی بدون بازیکن ایرانی‌شان را برای چند هفته دیگر تجربه کنند.

دیدگاه‌ها