کد خبر : 1612748 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:02 | 979 بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: از حالا به فکر فتح لیگ قهرمانان هستم

پپ گواردیولا می‌گوید درحالیکه حتی چند روز از موفقیت تاریخی سیتی در کسب سه جام قهرمانی نگذشته او توجهش را به قهرمانی فصل آینده سیتی در لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده است.

گواردیولا: از حالا به فکر فتح لیگ قهرمانان هستم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اگر معتقد نبود که با وجود موفقیت تاریخی سیتی در کسب سه جام قهرمانی در فصل جاری، تیمش فصل بعد می‌تواند پرقدرت‌تر ظاهر شده و موفقیت‌های بیشتری بدست آورد هرگز حاضر نمی‌شد به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.

 

1407297

 

سرمربی منچسترسیتی تنها ساعاتی بعد از آنکه تیمش با پیروزی 6-0 بر واتفورد، فاتح جام حذفی انگلیس شد تا هر سه جام فوتبال باشگاهی این کشور را از آن خود کرده باشد، گفت از همین حالا توجهش را به فصل آینده و قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده.

 

گواردیولا در این باره گفت:" قبلاً هم این را گفته‌ام که در نهایت قضاوتی که درباره ما می‌شود بر این اساس خواهد بود که آیا قهرمان چمپیونزلیگ شده‌ایم یا نه. من می‌دانم تا زمانی که آن جام را فتح نکنیم هیچ قهرمانی‌ای کافی نخواهد بود".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" وقتی من به بارسلونا رفتم ما خوش‌شانس بودیم و ظرف چهار سال دو بار آن جام را فتح کردیم. برای همین مردم فکر می‌کردند من توانایی خاصی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارم و این انتظار همچنان وجود دارد. حتی در این باشگاه با وجود رکورد امتیازی که فصل گذشته بدست آوردیم و سه جامی که امسال فتح کردیم".

 

1407011

 

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در لیگ قهرمانان نمی‌شود مثل لیگ برتر حاکم بلامنازع بود چون تیمهای دیگر همه بسیار قوی هستند و سطح رقابت خیلی بالا است. ولی ما می‌خواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. من اگر باور نداشتم که تیم ما فصل آینده بهتر می‌شود و ما شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ خواهیم بود در این باشگاه به کار ادامه نمی‌دادم. چیزی که می‌خواهم، هدفم برای فصل آینده این است. حفظ این روحیه برای قهرمانی در اروپا".

 

دیدگاه‌ها