کد خبر : 1611899 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 16:02 | 949 بازدید | 0 دیدگاه

کومان تنها غایب سپاهان در روز آخر

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال خوزستان

امیر قلعه نویی در شرایطی باید تیمش را برای مصاف با استقلال آرایش دهد که احتمال بسیار زیاد ولادیمیر کومان را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، آخرین هفته رقابت های لیگ برتر امروز به طور همزمان در 8 شهر مختلف برای تعیین تیم قهرمان و یک تیم دیگر سقوط کننده به لیگ یک برگزار خواهد شد. در یکی از حساس ترین دیدار های این فصل  سپاهان اصفهان یکی از دو مدعی  قهرمانی از ساعت 21:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.


قلعه نویی که پیش از این موفق شده 5 بار تیم هایش را به مقام قهرمانی برساند امیدوار است امروز اتفاقات لیگ هشتم و آن قهرمانی دراماتیک در شهر مشهد همراه با استقلال برایش تکرار شود و در آخرین روز بتواند ورق را به سمت خودش برگرداند. او پیش از این یک بار با همین تیم سپاهان نیز تجربه فتح قله لیگ برتر را داشته است. این مربی 55 ساله در صورت قهرمانی سپاهان به عنوان پر افتخار ترین مربی لیگ برتر دیگر دست نیافتنی تر از قبل خواهد شد.


طلایی پوشان که در صورت شکست رقیبشان  پرسپولیس در "جم "می توانند با کسب یک پیروزی احتمالی در مقابل استقلال خوزستان جام طلایی این لیگ را بالای سر ببرند امروز به احتمال زیاد با این ترکیب قدم در این میدان خواهند گذاشت.


قلعه نویی طبق انتظار ستاره بی چون و چرای تیمش در بازی قبلی پیام نیازمند را درون دروازه قرار خواهد داد. زوج خط دفاعی با حضور عزت پورقاز و سیاوش یزدانی تشکیل می شود که بعید است روز سختی را در پیش رو داشته باشند. در دو سمت خط دفاعی احتمال قریب به بقین قلعه نویی از محمد ایران پوریان و سعید آقایی استفاده خواهد کرد که هر دوی این ها نقش مهمی در حملات سپاهان در این فصل داشته اند.


مهدی کیانی که در این فصل در اغلب بازی های این فصل سپاهان نقش محوری ایفا کرده است به عنوان تک هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت. قلعه نویی با توجه به اینکه در این بازی صرفا به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد قابل پیش بینی است که به جای حامد بحیرایی از محسن مسلمان استفاده کند. به این ترتیب مسلمان و محمد کریمی به عنوان دو هافبک پاسور خلاق می توانند اولین گزینه های حضور در خط هافبک سپاهان به شمار بروند. این در حالی است که این دیدار شاید آخرین بازی مسلمان با لباس سپاهان  باشد.


در نهایت خط هجومی سپاهان هم با حضور سه بازیکن خطرناک این تیم یعنی میلاد محمدی، سجاد شهباززاده و آقای گل کنونی لیگ استنلی کی‌روش تشکیل خواهد شد.


شاید بزرگ ترین غایب ترکیب سپاهان در این بازی ولادیمیر کومان هافبک انرژیک مجاری سپاهان باشد که علی رغم اصرار مسئولان این تیم مبنی بر رسیدنش، او به این بازی نخواهد رسید. گرچه به نظر می رسد با توجه به انگیزه های بالای شاگردان قلعه نویی مشکل زیادی برای پیروزی در این دیدار نداشته باشند.

 

 ترکیب احتمالی سپاهان :


پیام نیازمند – سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، محسن مسلمان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش

دیدگاه‌ها