کد خبر : 1611826 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 09:43 | 771 بازدید | 0 دیدگاه

تن‌ هاگ: قصد ترک آژاکس را ندارم

اریک تن‌هاگ بعد از آنکه دیشب به همراه آژاکس جام قهرمانی لیگ هلند را بالای سر برد گفت شایعات مطرح شده درباره رفتن او از این تیم صحبت ندارد و او قصد دارد در آژاکس بماند.

تن‌ هاگ: قصد ترک آژاکس را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس، پدیده امسال فوتبال اروپا دیشب در هفته پایانی لیگ هلند در خانه خرافشاپ با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید تا در نهایت با اختلاف سه امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش آیندهوون عنوان قهرمانی لیگ هلند موسوم به اردیویزی را به دست آورد.

 

1406298

 

بعد از بازی و برگزاری جشن قهرمانی آژاکس، اریک تن هاگ، سرمربی تیم هلندی گفت از شنیدن شایعات درباره احتمال پیوستنش به چلسی و بارسلونا احساس غرور می‌کند ولی از شرایط خود در آژاکس راضی است و قصد دارد در این تیم به فعالیت ادامه دهد.

 

تن هاگ 49ساله مغز متفکر موفقیت خارق‌العاده آژاکس در فصل جاری بوده و تیم صاحب سبک هلندی با هدایت او موفق شده بعد از 22سال برای اولین بار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

 

1406297

 

تن‌هاگ دیشب به خبرنگاران گفت:" اینکه درباره انتقال من به باشگاه‌های بزرگی مثل بارسلونا، بایرن و چلسی صحبت می‌شود برایم باعث افتخار است ولی من با آژاکس قرارداد دارم و اینجا راضی و خوشحال هستم".

 

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" اینجا هیچ مشکلی ندارم، راضی هستم و در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌ام در آژاکس هستم. من به ترک باشگاه فکر نمی‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها