کد خبر : 1588081 | 11 بهمن 1397 ساعت 01:05 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 4-0 چلسی: تحقیر آبی ها در ویتالیتی

چلسی در دیداری خارج از خانه با نتیجه 4-0 مغلوب بورنموث شد.

بورنموث 4-0 چلسی: تحقیر آبی ها در ویتالیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری در ادامه نمایش های نه چندان خوب اخیرشان، در دیدار امشب برابر بورنموث هم حرفی برای گرفتن نداشتند و با چهار گل مغلوب شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 7 بود که اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شد. روی یک ضدحمله سریع از بازیکنان چلسی بود که ارسال پدرو در محوطه جریمه به متئو کوواچیچ رسید و هافبک کروات می توانست با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند اما توپ به تیر دروازه بورنموث برخورد کرد.

در ادامه بازیکنان چلسی ابتکار عمل را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما دفاع فشرده بورنموث مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

برتری آبی ها تا نیم ساعت ابتدایی بازی ادامه پیدا کرد اما حملات این تیم با بی دقتی، یکی بعد از دیگری خنثی می شد. پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که پیش بکشند و در دقایق 35 و 38، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما حضور به موقع کپا آریسابالاگا، مانع از باز شدن دروازه چلسی شد.

در دقیقه 39، چیزی نمانده بود که سزار آسپلیکوئتا با یک ضربه تماشایی، چلسی را پیش بیندازد اما واکنش دیدنی آرتور بورک، دروازه بورنموث را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 44، بورنموث صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما واکنش خوب کپا، ضربه پرقدرت استانیسلاس را دفع کرد تا در نهایت این نیمه بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را بورنموث بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. بروکس که در محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شده بود، با یک پاس عرضی، جاشوا کینگ را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه چلسی را باز کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که منجر به گل نشد. در دقیقه 59، روی پاس عالی پدرو، انگولو کانته صاحب موقعیت شد اما ضربه نهایی هافبک فرانسوی چندان جالب نبود و بوروک توپ را مهار کرد.

در حالی که چلسی سخت به دنبال زدن گل تساوی بود، این بورنموث بود که در دقیقه 63 به گل دوم رسید. این بار جاشوا کینگ بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او به پشت مدافعان چلسی را بروکس با ضربه ای بی نقص، تبدیل به گل دوم کرد.

بعد از این گل هم حملات بورنموث ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت خوب، این تیم در دقیقه 74 به گل سوم رسید. بازیکنان بورنموث از آشفتگی تیمی چلسی استفاده کردند و با چند پاس ساده، به محوطه جریمه این تیم رسیدند. در نهایت روی پاس استاینسیلاوس، جاشوا کینگ گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 80 می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سر آسپلیکوئتا را بار دیگر بوروک دفع کرد.

تلاش بازیکنان چلسی برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی ثمری نداشت و  در مقابل این بورنموث بود که به گل چهارم رسید. در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده بود که روی پاس جوردن آیب، چارلی دنیلز دروازه چلسی را برای بار چهارم باز کرد تا یک شب تلخ برای شاگردان ساری رقم بخورد.

دیدگاه‌ها