کد خبر : 1031227 | 28 آذر 1392 ساعت 10:41 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

طالقانی را به مجمع راه ندادند

محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی را به مجمع انتخاباتی این فدراسیون راه ندادند.

طالقانی را به مجمع راه ندادند
به نقل از فارس، مجمع عمومی و انتخاباتی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی صبح امروز به ریاست نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
در حالیکه پیش از این گفته می‌شد وزیر ورزش برای حضور طالقانی در انتخابات چراغ سبز نشان داده است و مجوز شرکت وی در انتخابات (که به دلیل بازنشسته بودن حق حضور نداشت) صادر شده است اما با این وجود اجازه حضور در انتخابات را پیدا نکرد.
طالقانی که در اواسط مجمع قصد ورود به جلسه را داشت با ممانعت مسئولان مواجه شد و به وی اجازه ورود به سالن داده نشد که این موضوع با ناراحتی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی روبرو شد.
خبرنگاران حاضر در مجمع که قصد خروج از مجمع به منظور مصاحبه و صحبت با طالقانی را داشتند، با ممانعت مسئولان برگزارکننده مجمع مواجه شدند و به آنها گفته شد در صورت ترک جلسه دیگر به آنها اجازه حضور مجدد در مجمع داده نخواهد شد.
طالبی نماینده وزارت ورزش و جوانان با طالقانی صحبت کرد و وی را قانع کرد.
پیش از شروع مجمع، سجادی با بیان اینکه انتخابات هیئت استان مرکزی به دلیل شکایات فراوان مورد تأئید وزارت ورزش نیست، خواستار ترک مجمع از سوی رئیس هیئت مرکزی شد.
سجادی گفت که این موضوع به صورت محرمانه به سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی ابلاغ شده و گفته بودیم که نماینده این استان حق حضور در مجمع انتخاباتی را ندارد و بعد از رسیدگی به شکایات در مورد این هیئت تصمیم‌گیری خواهد شد.
صالحی رئیس هیئت مرکزی در واکنش به صحبت‌های سجادی با نشان دادن حکم خود عنوان کرد: با مطرح کردن این مسائل به مجمع بی‌احترامی می‌کنید و من در این خصوص شکایت خواهم کرد که سجادی در واکنش گفت: به هر کجا می‌خواهید شکایت کنید.
در این مجمع ناهماهنگی کاملا محسوس بود به طوری که حتی مسئولان فدراسیون زورخانه‌ای و روابط عمومی این فدراسیون را به داخل مجمع راه ندادند.

دیدگاه‌ها