کد خبر : 1165906 | 17 مرداد 1393 ساعت 12:46 | 125.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقیان: از داور بازی عذر می خواهم

هافبک پرسپولیس درباره صحنه درگیری اش با داور دیدار با فولاد گفت: قبول دارم هل دادن داور بعد از اخراجم کار درستی نبود و من بابت این موضوع عذر خواهی می کنم.

صادقیان: از داور بازی عذر می خواهم
 به گزارش "ورزش سه" مسابقه  پرسپولیس با فولاد با حاشیه های زیادی همراه بود؛که مهمترین آن قطعا اخراج ستاره پرسپولیس پیام صادقیان است .بازیکنی که  در مصاحبه با  ورزش سه اعتقاد دارد این اخراج به حق نبوده است .
صادقیان به خبرنگار ورزش سه می گوید: من  به هیچ عنوان اهانت و بی احترامی به داور نکردم و فقط با صدای بلند گفتم که خطای هند بود.
صادقیان در ادامه می گوید: من سوالم این است که آیا یک فوتبالیست به هنگام برگزاری یک بازی پرفشار و بعد از تلاش زیادی که کرده و خسته است حتی حق ندارد با صدای بلند حرف بزند و جریمه با صدای بلند حرف زدن اخراج است؟!
پیام که  به خاطر اخراجش خیلی ناراحت به نظر می رسد در پایان در مورد حرکتی که پس از اخراجش انجام داد می گوید: واقعاً خیلی ناراحتم اخراج من تصمیم درستی نبود اما خب بعد از اخراجم واقعاً کنترل خودم را از دست دادم چراکه اخراجم درست نبود و من بدون هیچ حرکت ناشایستی محکوم به اخراج شدم. اما بعد از اخراجم ناراحتی ام بیشتر شد و به داور اعتراض تندی کردم و قبول دارم هل دادن داور بعد از اخراجم کار درستی نبود و من بابت این موضوع عذر خواهی می کنم اما از داوران محترم می خواهم که با دقت بیشتر قضاوت کنند تا یک بازیکن با این شرایط روبرو نشود.

دیدگاه‌ها