کد خبر : 1208995 | 21 اسفند 1393 ساعت 23:23 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل ولفسبورگ مقابل اینتر

تیم فوتبال ولفسبورگ موفق شد در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا و در خانه، 3-1 اینترمیلان را شکست دهد.

پیروزی پرگل ولفسبورگ مقابل اینتر
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اینتر با گل پالاسیو در اوایل بازی، از حریف خود پیش افتاده بود، این ولفسورگ بود که بازگشتی عالی به بازی داشت و در نهایت، موفق شد نراتزوری را با شکستی سنگین راهی میلان کند.

اینتر موفق شد با گل پالاسیو در دقیقه 5، از حریف خود، 1-0 پیش بیفتد ولی برتری شاگردان مانچینی، تا پایان نیمه اول دوام نیاورد و در دقیقه 28، روی سانتر دی بروین، نالدو موفق شد با یک ضربه سر، دروازه اینتر را باز کند. تا پایان نیمه اول، دو تیم برای ایجاد موقعیت تلاش کردند ولی در گلزنی موفق ظاهر نشدند.

نیمه دوم را ولفسبورگ بهتر شروع کرد و موفق شد روی اشتباه مدافعین اینتر توسط کوین دی بروین به گل برسد. مدافعین اینتر در در دفاع، دچار اشتباه شدند و وپ را به ویرینا لو دادند که پاس خوب او به دی بروین، باعث شد تا هافبک بلژیکی، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

حملات ولفسبورگ ادامه داشت تا در دقیقه 75، روی یک ضربه ایستگاهی، کوین دی بروین موفق شد بازی فوق‌العاده خود را تکمیل کند و گل دومش را به ثمر برساند. تا پایان، اینتر برای کاهش اختلاف با حریف خود تلاش کرد ولی تلاش آنها به در بسته خورد و راه به جایی نبرد.

بدین ترتیب، ولفسبورگ با یک برتری خوب، پا به جوزپه مه‌آتزا خواهد گذاشت، جایی که اینتر برای آخرین جامی که در آن شانس قهرمانی دارد خواهد جنگید.

دیدگاه‌ها