کد خبر : 1229883 | 26 اسفند 1393 ساعت 13:41 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی: امیدوارم سال 94 قهرمان شویم

هافبک گلزن ذوبی‌ها با عملکردی از خود در این فصل نشان داد باعث شد نظر کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کند و تا جایی که از او بخواهند برای انگشت نگاری به سفارت اتریش برود. اما با این وجود نامش در فهرست پایانی کی‌روش دیده نشد اما این بازیکن معتقد است چیزی از انگیزه اش کم نشده است.

تبریزی: امیدوارم سال 94 قهرمان شویم
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی در مورد پیروزی در دیدار با پیکان گفت: خدا را شکر با این برد به تیم های بالای جدول چسبیدیم و توانستیم امسال را با پیروزی تمام کنیم. امیدوارم سال آینده برای ما خوب باشد، اتفاقا خود من دو موقعیت خوب داشتم که یکی از آنها تک به تک بود و خودم بی دقتی کردم وگرنه می توانستم به گل برسم ولی خب عوضش با دادن پاس گل این مساله را جبران کردم.

او در مورد اعتراض پیکانی ها به عملکرد داوری ادامه داد: پیکانی ها خیلی به داوری اعتراض داشتند ولی من به شخصه از صحنه پنالتی دور بودم و نمی توانم نظر خاصی بدهم. در کل بازیکنان ذوب آهن عادت ندارند در مورد داوری نظر بدهند.

این بازیکن در مورد برنامه شان برای سال 94 نظرش را اینگونه بیان کرد: امیدوارم که سال 94 برای ما خوب باشد و بتوانیم همین روند رو به رشد را ادامه دهیم و به قهرمانی برسیم.

هافبک سبزپوشان اصفهان در مورد خط خورد نامش از لیست تیم ملی گفت: من تمام تلاشم را کردم تا انتخاب شوم ولی شاید قسمت این است که در اردوهای بعدی کنار تیم ملی حضور داشته باشم. من تلاشم را بیشتر می کنم و هیچ وقت ناامید نمی شوم. امیدوارم که در آینده بتوانم نظر کارلوس کی روش را به خود جلب کنم.

تبریزی در پایان افزود: یک تشکر ویژه می کنم از مدافعان ذوب آهن که در بازی با پیکان در سایر بازی ها خیلی زحمت کشیدند و عملکرد خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها