کد خبر : 1237170 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 11:35 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس-فیورنتینا

دو تیم یوونتوس و فیورنتینا، امروز در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس-فیورنتینا
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در صورت پیروزی بیانکونری ها و شکست لاتزیو، بانوی پیر چهارمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ را مسجل خواهد کرد.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری با 14 امتیاز اختلاف نسبت به حریف خود، لاتزیو، در صدر جدول سری آ قرار دارند. انها در 5 بازی اخیر خود، عملکرد خوبی نداشته و 2 شکست، 1 تساوی و 2 پیروزی به دست آورده اند. با این حال، در صورت شکست لاتزیو در دیدار مقابل پارما و پیروزی یووه، شاگردان آلگری در خانه قهرمانی را جشن می‌گیرند. یووه همچنین در دو جام دیگر نیز شانس قهرمانی دارد و در صورت مسجل شدن قهرمانی، می‌تواند به ستاره هایش، پیش از دیدارهای دیگر جام‌ها استراحت دهد تا با انگیزه و روحیه بیشتری در میدان ظاهر شوند.

فیورنتینا

شاگردان وینچنزو مونتلا در حال حاضر با کسب 49 امتیاز از 32 بازی، در رده ی ششم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و خود را برای یکی از سخت ترین دیدارهای فصل آماده می‌کنند. با این حال، آنها خطر تیم خطرناکی مثل اینتر را در پشت سر خود حس می‌کنند که اسب خود را برای کسب سهمیه لیگ اروپا زین کرده و با قدرت در حال تاخت و تاز است. اینتر در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و با یک بازی بیشتر، در یک امتیازی فیورنتینا قرار گرفته است. فیورنتینا در نیمه نهایی لیگ اروپا نیز حضور دارد و در انجا نیز در صورت قهرمانی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند. با این حال، آنها همیشه حریف قدرتمندی برای یووه بوده اند و در 5 تقابل اخیر، 2 پیروزی سهم یووه، 2 تساوی و 1 پیروزی سهم فیورنتینا بوده است.

دیدگاه‌ها