کد خبر : 1239416 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 19:13 | 208.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال 1 ـ تراکتورسازی 4/ هت تریک نریمان‌جهان

نمایش تراکتور درست مثل قهرمان‌ها

تراکتورسازی با درخشش فوق تصور سامان نریمان جهان هافبک سرعتی خود استقلال را با شکستی سنگین به دربی فرستاد. باختی که ممکن است اخراج قلعه‌نویی را رقم بزند.

نمایش تراکتور درست مثل قهرمان‌ها
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی با چهار گل موفق شد استقلال را شکست دهد تا شاگردان قلعه‌نویی شانس آسیایی شدن را برای دومین سال متوالی از دست بدهند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر،ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: حسین زرگر، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی- تورج عیوض محمدی
اخطار: برزای (12) از استقلال؛ ایرانپوریان (16) شفیعی (44) نریمان جهان (57) از تراکتور

استقلال:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، مگویان، هاشم بیک زاده(62 یعقوب کریمی)، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، کرار، بهنام برزای (31 حیدری)، محسن کریمی(46 آرش برهانی)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

تراکتورسازی:
حامد لک، میر هانی هاشمی، خالد شفیعی، فریرا دو سانتوس، محمد ایرانپوریان، احمد کامدار (75 کیانی)، آندرانیک تیموریان، فرید کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینهو (64 مهرداد بایرامی)
سرمربی: تونی اولیویرا

شرح گل:
استقلال 0 تراکتورسازی 1 (دقیقه 8، سامان نریمان‌جهان): اشتباه امید ابراهیمی در میانه میدان باعث شد ادینیو صاحب فرصت شود و نریمان جهان را روانه دروازه فروزان کند و این بازیکن در حالتی تک به تک گل اول تیمش را به ثمر رساند.
استقلال یک تراکتورسازی یک (دقیقه 30، امید ابراهیمی): روی یک ضربه ایستگاهی جاسم کرار توپ را به سمت دروازه تراکتورسازی فرستاد که دفع اشتباه حامد لک این فرصت را در ریباند برای امید ابراهیمی مهیا کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند.
استقلال یک تراکتورسازی 2:(دقیقه 45، ادینیو): اینبار نوبت نریمان جهان بود که از اشتباه مدافعان استقلال استفاده کند و فرصت را درون محوطه جریمه در اختیار ادینیو قرار دهد تا آقای گلی فعلی لیگ برتر با گل حسن ختام نیمه اول را اعلام کند.
استقلال یک تراکتورسازی 3:(دقیقه 56، سامان نریمان جهان): بار دیگر اشتباه از مدافعان و دروازه بان استقلال و گلی دیگر برای تراکتورسازی؛ حرکت ادینیو و سامان نریمان جهان در نهایت سامان نریمان جهان را با فروزان در محوطه جریمه تک به تک کرد تا این بازیکن گل دوم خود را از میان پاهای فروزان به ثمر برساند.
استقلال یک تراکتورسازی 4 :(دقیقه 88، سامان نریمان جهان): ستاره تراکتورسازی در این دیدار، بار دیگر از فضای بین هافبک ها و مدافعان استقلال استفاده کرد و با دریبل امیرحسین صادقی وارد محوطه جریمه شد و ضربه اش را وارد دروازه فروزان کرد.

1028720

شرح بازی:
استقلال در یکی از بدترین بازی های خود در طول این فصل که تعداد شان کم هم نبوده برابر تراکتورسازی در تهران مغلوب شد.
امیر قلعه نویی در این شکست می تواند در نوک پیکان انتقادات قرار گیرد و سرمربی آبی پوشان با تعویض های قابل بحث خود باعث شد تا این تیم در تهران یک بازنده بزرگ لقب گیرد.
تراکتورسازی و تونی اولیویرا با این بزرگ که در سایه درخشش سامان نریمان جهان شکل گرفت یک قدم دیگر به صدر نزدیک شدند و باید در هفته آینده در تبریز به مصاف نفت تهران بروند.

دقایق حساس:
دقیقه 3: اولین کرنر برای استقلالی ها شکل گرفت که کرار از سمت چپ فرستاد و با دخالت دوسانتوس توپ برگشت داده شد.
دقیقه 12: فرار برزای به سمت محوطه جریمه با دخالت آندرانیک تیموریان این بازیکن را متوقف کرد که داور به برزای کارت زرد نشان داد و اعتقاد داشت او تمارض کرده است.
دقیقه 17: خطای واضح ایران پوریان روی جاسم کرار پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی را نصیب استقلال کرد و داور به مدافع تراکتور نیز یک کارت زرد داد.
دقیقه 18: ضربه ایستگاهی را در حالی که آندرانیک تیموریان پیش از نواخته شدن روی سانتی مترهای آن با داور بحث می کرد را امید ابراهیمی برای استقلال به بدترین شکل به بالای دروازه زد.
دقیقه 25: پرتاب اوت آندرانیک تیموریان درون محوطه جریمه طی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به احمدزاده رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.
دقیقه 33: جاسم کرار روی ضربه ایستگاهی بار دیگر دروازه تراکتور را با خطر مواجه کرد که لک توپ را به کرنر فرستاد. در ضربه کرنر هم صادقی نتوانست به خوبی دروازه را نشانه بگیرد و ضربه سرش به بیرون رفت.
دقیقه 39: روی ارسال از سمت چپ استقلال، ادینیو بدون مزاحم در محوطه جریمه با ضربه سر دروازه فروزان را تهدید کرد که توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 40: حرکت پا به توپ محسن کریمی در پشت محوطه جریمه در نهایت فرصت شوتزنی را در اختیار شهباززاده قرار داد که ضربه مهاجم استقلال را لک مهار کرد.
دقیقه 42: شوت نه چندان قدرتمند هاشم بیگ زاده از روی یک ضربه ایستگاهی را لک در شرایطی دشوار مهار کرد.
دقیقه 43: شوت سامان نریمان جهان از گوشه محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 51: پاس آندرانیک تیموریان به نریمان جهان موقعیت خوبی را برای تراکتورسازی مهیا کرد که ضربه مهاجم سرخپوش به تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه 70: ارسال خسرو حیدری و ضربه شهباززاده در میانه راه به مدافع تراکتور برخورد کرد تا تنها یک کرنر برای استقلال شکل گیرد و روی کرنر هم هم آبی پوشان به نتیجه ای نرسیدند.
دقیقه 71: شوت جاسم کرار از پشت محوطه جریمه را حامد لک مهار کرد تا استقلالی ها بار دیگر ناکام بمانند.
دقیقه 72: کرار بار دیگر در پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوت شد که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 76: ارسال کرنر یعقوب کریمی با ضربه سر شهباززاده از کنار دروازه لک به شکلی خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه 79: ضربه آرام سجاد شهباززاده درون محوطه جریمه را حامد لک با خونسردی مهار کرد.
دقیقه 86: استقلال توسط رضا عنایتی فرصت خوبی برای گلزنی داشت که تعلل مهاجم استقلال تنها یک کرنر نصیب این تیم کرد.

1028740

حواشی:
*حامد لک دروازه بان تراکتورسازی بعد از حضور در زمین برای گرم کردن به سمت هواداران رفت و در حالی که تلفن خود را به سمت تماشاگران گرفته بود رو به آنها که تعدادشان بیش از 12 هزار نفر است عکس سلفی گرفت. لک هنگامی که قصد داشت زمین را ترک کند با شعارهای پیاپی هواداران استقلال روبرو شد که در همین لحظه پیراهن قرمز خود را بوسید که هواداران استقلال خشمگین شده و به شدت علیه این بازیکن شعار دادند.
*تمام بازیکنان تراکتورسازی برای گرم کردن وارد زمین شدند اما آندرانیک تیموریان این کار را نکرد و در زمین حاضر نشد.
* هواداران قبل از سوت آغاز بازی به شدت امیر قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند.
* در حالی که امیر قلعه نویی قصد داشت به سمت نیمکت تیمش برود، تلاوت آیاتی از قرآن در مراسم ابتدایی بازی آغاز شد و سرمربی آبی ها در تونل ورودی زمین ایستاد تا تلاوت قرآن پایان یابد.
* هواداران قبل از سوت زرگر به شدت از کاپیتان تیمشان خواستار حضور در کنار زمین بودند که رضا عنایتی هم تیمی هایش را به جایگاهی که هواداران حضور داشتند برد.
* هاشم بیگ زاده بعد از اینکه تابلوی تعویض را دید حاضر نشد با یعقوب کریمی دست دهد و در یک متری او از زمین خارج شد و این حرکت باعث اعتراض هواداران استقلال به این بازیکن شد.
* طرفداران تیم فوتبال استقلال در حالی که 10 دقیقه به پایان دیدار تیم شان برابر تراکتور باقی مانده از استادیوم خارج می شوند و به نظر می رسد امیدی برای تغییر نتیجه در این بازی ندارند.

دیدگاه‌ها