کد خبر : 1240826 | 26 اردیبهشت 1394 ساعت 18:01 | 88.7K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت سایت رسمی تراکتور علیه داور بازی نفت

فغانی مغرضانه قهرمانی را از ما گرفت

باشگاه تراکتورسازی قضاوت "مغرضانه" فغانی را عامل از دست رفتن قهرمانی می داند .

فغانی مغرضانه قهرمانی را از ما گرفت
به گزارش " ورزش سه" در یادداشت سایت باشگاه تراکتور سازی با عنوان "فغان از فغانی" با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه دوم چنین آورده شده که : در حساس ترین لحظه بازی فرید بهزادی کریمی با سرعت بالا وارد محوطه جریمه نفت شد ، بازیکن نفت سعی کرد این هافبک پرسرعت را با خطا زمین گیر کند، اولین خطا انجام شد اما کریمی به مسیر خود ادامه داد و بار دیگر دفاع حریف از پشت کریمی را گرفت و باعث واژگونی او شد تا نتواند به مسیر خود ادامه دهد و موقعیت گل صد در صد را از وی گرفت. این صحنه کاملا آشکار در چند قدمی داور پنالتی اعلام نشد، پنالتی ای که می توانست سرنوشت قهرمان لیگ برتر را عوض کند.

به عقیده نویسنده تراکتورسازی که با یک بازیکن کم تر مقابل تیم کاملا هجومی نفت تهران مقاومت می کرد دوباره روی ضربه کرنر به گل سوم بازی رسید و تساوی پیامدی نداشت جز رفتن جام قهرمانی به شهر اصفهان ...

او نوشته است : پایانی تلخ در روزی که همه به انتظار قهرمانی کیلومتر ها راه آمده بودند تا جشن قهرمانی را در کنار تیم محبوبشان باشند.

اینجاست که باید گفت فغان از فغانی ...
جملات پایانی این متن طولانی هم این است : فغانی که در بازی برگشت مقابل سپاهان نیز با تصمیم کاملا اشتباه یک پنالتی را تقدیم اصفهانی ها کرده بود که اشتباه بودن آن نیز توسط کارشناسان داوری در برنامه نود تأیید شد، برد تراکتورسازان را در آن بازی تبدیل به باخت کرد و در بازی مقابل نفت نیز با تصمیمات مبهم و مغرضانه، خود را در جشن قهرمانی سپاهان سهیم کرد و سرنوشت قهرمانی لیگ امسال را تغییر داد ..

دیدگاه‌ها