کد خبر : 1241086 | 27 اردیبهشت 1394 ساعت 20:09 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت پرویز مظلومی به تیم استقلال شدند!

گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال و پس از یک روز استراحت امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه با حضور همه بازیکنان و در غیاب کریم باقری برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌های همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* پیش از شروع تمرین برانکو در جلسه‌ای با بازیکنان تیمش شرکت کرد و درباره نحوه بازی تیم الهلال عربستان برای بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت.

* پیش از شروع تمرین تعدادی از بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* با توجه به برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 80 امروز حدود 100 تماشاگر در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و به شدت به تشویق بازیکنان پرسپولیس پرداختند. تشویق هواداران از آن جهت جالب توجه بود که در روزهایی که پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ نمی‌گرفت هواداران این تیم بارها شعار «پیراهن پرسپولیس بابا غیرت داره» به انتقاد از عملکرد سرخ‌پوشان می‌پرداختند اما بعد از برد این تیم در بازی روز جمعه مقابل استقلال امروز همه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعم از بازیکن، مربی، کادر پزشکی و کادر تدارکات مورد تشویق قرار گرفتند و از هواداران لقب باغیرت را دریافت کردند.

* پیش از شروع تمرین امروز چمن ورزشگاه درفشی‌فر کوتاه شد.

* از آنجا که پرسپولیس روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود، به همین دلیل امروز با توپ‌های مخصوص این بازی ها تمرین انجام شد.

* علی علیپور، سوشا مکانی و محمد نوری 3 بازیکنی بودند که امروز بیشتر از سایرین مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران پرسپولیس امروز شعارهای زیادی هم علیه تیم استقلال و بازیکنان این تیم سر دادند. بیشتر انتقاد هواداران پرسپولیس به بازیکنانی نظیر حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی بود.

* هواداران پرسپولیس در شعارهایی خواستار بازگشت پرویز مظلومی به استقلال شدند آنها معتقد بودند امیر قلعه‌نویی در استقلال موفق نیست و بهتر است پرویز مظلومی دوباره به استقلال بازگردد.

* مهرداد کفشگری، رضا نوروزی، مایکل اومانیا و فرناندو گابریل 4 بازیکن پرسپولیس بودند که در دقایقی از تمرین به صورت اختصاصی تمرین کردند. گابریل و کفشگری با حضور در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر برای رفع مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و مایکل اومانیا و رضا نوروزی هم در دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند اما اومانیا در اواخر تمرین به تمرینات گروهی اضافه شد.

* شروع تمرین سرخ‌پوشان با انجام حرکات کششی و نرمشی بود سپس بازیکنان به بازی آقاوسط پرداختند و بعداز آن دویدن‌های استقامتی و همچنین سرعتی بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود. در ادامه سرخ‌پوشان ضمن مرور کارهای تاکتیکی رسیدن به دروازه حریف را تمرین کردند و برانکو از بازیکنان خواست در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند. در این بخش برانکو از بازیکنان می‌خواست تا گلزنی را تمرین کنند.

* کریم باقری مربی پرسپولیس غایب تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

* فرناندو گابریل و مهرداد کفشگری دو بازیکن تیم پرسپولیس امروز در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر گذاشتند این در حالی است که رضا نوروزی و مایکل اومانیا هم دقایقی دور زمین به صورت اختصاصی دویدند.

* یک هودار نابینا و یک هوادار معلول با ویلچر در تمرین امروز سرخ‌پوشان بودند هوادار نابینا معتقد بود سه بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار، پیکان و استقلال را به ورزشگاه آزادی آمده که در هر 3 بازی پرسپولیس به برتری رسیده و او به دلیل خوش‌قدم بودن می‌خواهد در بازی با الهلال هم به استادیوم بیاید تا پرسپولیس از سد این حریف عربستان بگذرد.

* 100 هوادار پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخ‌پوشان حضور داشتند.

* گابریل و رضا نوروزی زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کردند.

دیدگاه‌ها