کد خبر : 1241225 | 28 اردیبهشت 1394 ساعت 14:46 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال خبر داد

سرمربی بعدی استقلال خارجی است

با توجه به جلسه امروز هیات مدیره استقلال مقرر شد کارنامه مربیان برای حضور در استقلال مورد بررسی قرار گیرد.

سرمربی بعدی استقلال خارجی است
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که استقلال در دو فصل اخیر در حد انتظار ظاهر نشده و این مساله اعتراض هواداران این تیم را در پی داشته، هیات مدیره این تیم تصمیم گرفتند در مورد مسائل فنی و مالی این تیم جلسه ای تشکیل دهند.

در حالی که در پایان این جلسه پندار توفیقی با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال تغییر در نیمکت و کادرفنی این تیم برای فصل آینده وجود خواهد داشت یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: در جلسه امروز جمع بندی اعضا بر این بود که با توجه به نتایج به دست آمده در دو فصل اخیر و نارضایتی هواداران مسائل فنی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این رابطه قرار شد کارنامه مربیان داخلی و خارجی بررسی شود. آقای قلعه‌نویی نیز مانند تمام گزینه‌های مورد نظر می‌بایست در جلسه کمیته فنی حاضر شود و ضمن ارائه کارنامه خود از آن دفاع کند.

این عضو هیات مدیره در ادامه درباره انتخاب سرمربی بعدی استقلال گفت: سیستم انتخاب بر اساس کمیته فنی خواهد بود و ما در این رابطه کمیته فنی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد الگوی انتخاب در باشگاه استقلال شبیه به انتخاب سرمربی پرسپولیس است. البته این اتفاقات بر اساس این خواهد بود که اعضای هیات مدیره استقلال بعد از واگذاری فردا در جای خود باقی بماند و خریدار خواهان همکاری با اعضای فعلی باشند.

دیدگاه‌ها