کد خبر : 1244918 | 16 خرداد 1394 ساعت 15:30 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

به تیمی می روم که برای قهرمانی بسته شود

حاج‌محمدی: فصل بعد باید ملی پوش بشوم

مدافع نفت‌تهران منتظر است تا ببیند تکلیف باشگاهش چه می‌ شود تا آن وقت بتواند یک تصمیم منحصر برای فصل آینده بگیرد.

حاج‌محمدی: فصل بعد باید ملی پوش بشوم
به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی در مورد شرایط نفت گفت: فعلا که از نفت خبر نداریم. صحبتی هم نشده، در مورد پول هایمان هم باید بگویم ما 60درصد پول گرفتیم. قول و قرارهایی بود که قرار شده در یکی، دو هفته آینده پول هایمان را تمام و کمال بدهند، فعلا که هیچ خبری نیست و دریافتی هایمان کامل نشده.

او در مورد قرار گرفتن نامش در لیست برانکو ادامه داد: علاوه بر پرسپولیس اسمم در لیست چند تیم دیگر مثل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن یعنی 4، 5 تیم بالای جدول قرار دارد. اول باید با تیم خودم صحبت کنم و بعد ببینم آقای منصوریان می‌ خواهد چکار کند چون ما دوستان خیلی قدیمی هستیم. پیشنهاد که زیاد دارم اما فعلا تصمیمی نمی‌ گیرم تا ببینم شرایط چه می‌ شود. اما قطعا به تیمی می‌ روم که خریدهای خوبی بکند و برای قهرمانی بسته شود.

بازیکن نفت‌تهران در مورد از دست دادن دو جام در امسال در حالی که در آستانه قهرمانی بودند نظرش را اینگونه بیان کرد: فقط می‌ توانم بگویم خیلی حیف شد. در بازی با تراکتورسازی که به دلیل آن 8 دقیقه که معلوم نشد چه اتفاقاتی افتاد جام را از دست دادیم. در فینال جام‌حذفی هم از دقیقه 65 به بعد بدنمان خالی کرد. البته آقا یحیی یک تیم فوق العاده ساخته، خیلی راحت بگویم ذوب‌آهن ما را برد و قهرمان شد. ما می‌ توانستیم حداقل یک جام به دست بیاوریم اما نشد. اتفاقاتی افتاد که قسمت نشد قهرمان شویم ولی از آن طرف در آسیا از گروهمان صعود کردیم.

حاج محمدی که در اردوی اول تیم‌ملی نامش در لیست 50 نفره کی‌روش دیده می‌ شد، در مورد خط خوردن نامش از اردوی آخر افزود: 2 سال است که دارم تمام تلاشم را می‌کنم و دعوت شدن یا نشدنم سلیقه آقای کی‌روش است، هر چه باشد من می‌پذیرم چون این مربی است که تصمیم می‌ گیرد. قطعا برای فصل آینده یک انتخاب خیلی خوب می‌ کنم تا به تیم‌ملی راه پیدا کنم. یکی از دلایل عمده دعوت نشدنم این بود که تمام بازی های نفت، پخش مستقیم نبود. اگر مثل بازی های استقلال و پرسپولیس بازی های ما هم پخش می‌ شد، شاید الان اتفاق دیگری می‌ افتاد.

دیدگاه‌ها