کد خبر : 1244920 | 16 خرداد 1394 ساعت 14:40 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرگزاری رویترز

چیچاریتو: نمی دانم فصل بعد کجا هستم

خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو، مهاجم مکزیکی فصل گذشته رئال مادرید، با پایان یافتن قرارداد قرضی خود باید به منچستریونایتد برگردد.

چیچاریتو: نمی دانم فصل بعد کجا هستم
به گزارش "ورزش سه"، چیچاریتو تابستان گذشته بصورت قرضی به رئال مادرید منتقل شد و با وجود ذخیره نشینی در بیشتر مقاطع فصل، در یکی دو ماه پایانی توانست از غیبت بنزما و بیل استفاده کرده و در ترکیب رئال مادرید خوش بدرخشد. با این وجود هنوز از سوی رئال و منچستریونایتد در مورد آینده، به او اطلاع دقیقی داده نشده است.

رئال مادرید می تواند با پرداخت 10 میلیون یورو، این بازیکن را بصورت قطعی خریداری کند اما مدیران این باشگاه هنوز در این مورد به جمع بندی نهایی نرسیده اند. چیچاریتو در مصاحبه با رویترز گفت:" مدتی است که در مورد تیم بعدی خودم فکر می کنم؛ چرا که برای آینده دوران فوتبالم مساله مهمی است. واقعیت این است که هنوز نمی دانم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد. رئال مادرید، منچستریونایتد یا تیمی دیگر."

آنچلوتی در ماه آوریل گفته بود که چیچاریتو را برای فصل بعد نیاز دارد اما با اخراج او و آمدن بنیتس، همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. چیچاریتو در این مورد گفت:" فصل که تمام شد به تعطیلات رفتم و فرصت نشد با آنچلوتی صحبت کنم. حالا که او برکنار شده دیگر نیازی هم نیست با بنیتس صحبت کنم؛ چون هم اکنون بازیکن منچستریونایتد محسوب می شوم و بنیتس مربی من نیست. فعلا می خواهم از تعطیلات لذت ببرم."

دیدگاه‌ها