کد خبر : 1245184 | 17 خرداد 1394 ساعت 16:49 | 60.3K بازدید | 6 دیدگاه

در این فوتبال قحطی سرزن آمده است

باوی: پرسپولیس را درخشان به ذلت انداخت

کریم باوی که تماشای وضعیتش در برنامه های ورزشی تلویزیون بسیاری را متاثر کرد، با انجام عمل جراحی مصدومیت ناشی از دوران جنگ را سپری کرد و امروز سرحال و با وضعیت جسمی خوب به کار مشغول است. او در کرج مدرسه فوتبال دارد.

باوی: پرسپولیس را درخشان به ذلت انداخت
به گزارش "ورزش سه"، باوی که علیرغم کسب درآمد پایین از بابت مدرسه فوتبال خدا را شکر می‌ کند و به زعم خودش در بدترین شرایط هم شاکر خدا بوده درباره تیم محبوبش پرسپولیس چنین می‌ گوید: پرسپولیس امسال بد نبود و بازیکنان بدی را هم نداشتیم اما پرسپولیس امسال یک تصمیم افتضاح گرفت. کنار گذاشتن علی دایی که پرسپولیس را می‌ شناخت و با عقیده و اعتقادش تیم را بسته بود و آوردن درخشان. به نظر من درخشان و دار و دسته اش پرسپولیس را به هم ریختند و این تیم بزرگ را به ذلت انداختند. کار به جایی رسیده بود که مردم و هواداران فوتبال من را که در خیابان می‌ دیدند می‌ گفتند؛ آقا کریم یک وقت پرسپولیس سقوط نکند؟

کریم باوی درباره سطح فنی بازیکنان لیگ می‌ گوید: این یک واقعیت است که لیگ فوتبال ما دیگر یک سرزن ششدانگ و کامل ندارد. در زمان ما فتح آبادی، شاه محمدی، مرفاوی و بعد از آن علی دایی خوب سر می‌ زند. حتی علی دایی بارها با فروتنی گفته بود که الگویش در سرزنی من هستم و با گفتن اینکه باوی به من سرزنی را یاد داده، خجالتم می‌ داد.

باوی در مورد بهترین بازیکن امسال پرسپولیس می‌ گوید: «طارمی» این بچه واقعا بالاتر از حد انتظار هم ظاهر شد و از بابت حضورش در پرسپولیس خوشحالم. ضمن اینکه به نظرم پرسپولیس با 4، 5 بازیکن تبدیل به یک تیم قدرتمند خواهد شد. بازیکنانی مثل حاج‌صفی در دفاع کنار و دو بازیکن دیگر سپاهان علی کریمی و مهدی شریفی و دو بازیکن تیم نفت ارسلان مطهری و پادووانی، گزینه هایی هستند که می‌ توانند نواقص پرسپولیس را بپوشانند.

او درباره آقای گلی ادینهو می‌گوید: چقدر بدبخت شده ایم که یک خارجی متوسط می‌ آید و آقای گل می‌ شود. مگر زمان ما با وجود پیوس و محمدخانی و علیدوستی و چنگیز و یکه و فتح آبادی می‌ گذاشتیم یک خارجی در صورت حضورش آقای گل شود؟

باوی حرف هایش را با این جمله تمام می‌ کند که: یک هافبک پا به سن گذاشته سپاهان مرا شوکه کرد. محرم نویدکیا چنان خوب کار کرد و طوری پاس داد که با خودم گفتم این بازیکن حق زیادی بر گردن سپاهان داشته و فوتبال ملی سال هاست خودش را از وجود او محروم کرده است. همین حالا هم به آقای کی‌روش توصیه می‌ کنم که از وجود نویدکیا حتی برای یک نیمه در تیم‌ملی استفاده کند.

دیدگاه‌ها