کد خبر : 1245549 | 19 خرداد 1394 ساعت 15:42 | 31.1K بازدید | 6 دیدگاه

باید خودم را در پرسپولیس ثابت کنم تا ملی پوش شوم

خالقی فر: در لیست برانکو هستم

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم.

خالقی فر: در لیست برانکو هستم
خالقی فر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد که در پرسپولیس بازی کند. من هم دوست دارم که تمدید کنم ولی ابتدا باید ببینم شرایط این تیم برای فصل آینده به چه صورت می شود، بعدا در این مورد تصمیم گیری کنم.

او ادامه داد: در مورد اینکه چرا اکثر بازیکنان برای تمدید قرارداد عجله ای ندارند باید بگویم من شرایط بقیه را نمی دانم ولی در مورد خودم باید بگویم که در حال حاضر شرایط باشگاه نامساعد است. در حال حاضر حتی شرایط ماندن آقای برانکو هم معلوم نیست، بهتر است که فعلا تصمیم نگیرم.

وی افزود: در فصل گذشته من در 7 پست برای پرسپولیس بازی کردم. در حالی که چون من به عنوان مهاجم به پرسپولیس آمده بودم مردم هم از من انتظار دارند که گل بزنم در حالی که من امسال بیشتر در پستهای دفاعی مثل دفاع راست، هافبک چپ و راست و حتی هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی کردم. اگر قرار باشد من در پرسپولیس بمانم یکی از شرایطم این است که بتوانم در پست خودم بازی کنم من مهاجم هستم که پشت فوروارد نوک بازی می کند. امیدوارم که بتوانم فصل بعد رد پست خودم برای پرسپولیس بازی کنم. تیم ملی برای من خیلی مهم است و امیدوارم که فصل بعد در پست خودم به میدان بروم تا توانایی هایم را ثابت کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

خالقی فر در مورد حرفهای نژاد فلاح مبنی بر کم شدن مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل آینده، گفت: این اتفاق جدیدی نیست در فوتبال ایران. ما فصل گذشته در راه آهن هم همین شرایط را تجربه کردیم. زمانی که آقای استیلی تیم را خریدم بازیکنان یکدل شدند تا راه آهن در لیگ بماند و مشکلات مالی و شرایط این تیم باعث نشود که بلایی که سر پاس آمد برای راه آهن اتفاق نیفتد. اکثر بازیکنان از 50 در صد مبلغ قراردادهایشان گذشتند، اما واقعیت این است که وقتی تیمی منابع مالی ندارد نتیجه نمی گیرد. وقتی آقای برانکو نتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند یا اردو های مناسبی نداشته باشد، نتیجه گرفتن هم سخت می شود.

دیدگاه‌ها