کد خبر : 1246083 | 22 خرداد 1394 ساعت 15:48 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

میلان با زلاتان ابراهیموویچ به توافق رسید

به نظر می رسد که زلاتان در واپسین سال های دوران فوتبالش، بار دیگر به میلان باز خواهد گشت. او بین سال های 2010 تا 2012 نیز برای میلان بازی می کرد.

میلان با زلاتان ابراهیموویچ به توافق رسید
به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از پشت سر گذاشتن دو فصل کابوس وار، در صدد تدارک یک تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی برای فصل بعد است. آدریانو گالیانی که مامور بستن چنین تیمی شده است، یکی از اهدافش را بازگرداندن زلاتان به میلان عنوان کرده بود و به نظر می رسد که به این هدف خود نزدیک شده است.

کوریره دلو اسپورت امروز ادعا کرد که پس از چند روز مذاکره فشرده، میلانی ها سرانجام بر سر قراردادی سه ساله با حقوق سالیانه 6.5 میلیون یورو، با زلاتان به توافق رسیده اند و این فوق ستاره سوئدی که سه فصل است برای پاری سن ژرمن بازی می کند، بار دیگر به تیم سابقش باز خواهد گشت.

زلاتان که اکتبر 2015، 34 ساله خواهد شد احتمالا آخرین قرارداد حرفه ای خود را با میلان خواهد بست و به فوتبالش در همین تیم پایان خواهد داد. میلانی ها تاکنون نصف راه جذب این بازیکن را رفته اند و حالا باید ناصرالخلیفه، مالک پاری سن ژرمن را برای جدایی زلاتان راضی کنند. میلان همچنین در آستانه جذب جکسون مارتینز، مهاجم کلمبیایی باشگاه پورتو نیز قرار دارد.

دیدگاه‌ها