کد خبر : 1246273 | 23 خرداد 1394 ساعت 14:35 | 161.5K بازدید | 49 دیدگاه

"وام ازدواج می دهم"!

ناامیدی هدایتی از مالکیت پرسپولیس

حسین هدایتی عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که علاقمند بود در چند ماه گذشته مالک این باشگاه بشود اعلام کرده مبالغی را که قصد داشت برای پرسپولیس هزینه کند در اختیار جوان ها قرار می دهد.

ناامیدی هدایتی از مالکیت پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، هدایتی که به دلیل مسائلی مثل بدهکاری بانکی، صلاحیت در اختیار گرفتن پرسپولیس را از سوی شورای واگذاری کسب نکرد، در آخرین پست اینستاگرامی، اعلام کرده درآمدش را صرف مصارف دیگری خواهد کرد. او که این مطلب با بیتی آغاز کرده (در کوی نیک نامان ما را گذر نباشد/ گرتو نمی‌پسندی تغییر ده قضا را) تاکید کرده است قصد ندارد به عنوان اسپانسر در سرنوشت باشگاه پرسپولیس نقشی داشته باشد. او که مطلبش را با قسمتی از کتاب شازده کوچولو به پایان برده، در این پست چنین نوشته است:

ما به عشق شما هواداران پرسپولیس وارد عرصه مزایده واگذاری پرسپولیس شده و به تکلیف خود عمل کرده‌ایم که نتیجه را همه شما دوستان می‌دانید. در حال حاضر هم قصد نداریم تحت نام اسپانسر و یا ... وارد عرصه فوتبال شویم.

امیدواریم دولت محترم تدبیر و امید با برنامه ریزی درست تیم محبوب ما را حمایت و پشتیبانی کند و موجب شادی و نشاط جوانان این مرز و بوم شود حتما با عدم واگذاری سرخ و آبی‌ها نیازی به حضور و خدمات ما نیست و ما نیز ترجیح می‌دهیم مبلغ 10 تا 12 میلیارد هزینه معول در سال که در ورزش کشور به ویژه فوتبال خدمت می‌شد از این پس در خصوص پرداخت وام قرضه‌الحسنه ازدواج به دانشجویان عزیز و فرزندان ایثارگر دفاع مقدس، ابتدا در سطح شهر تهران و در مرحله بعد با گسترش و افزایش منابع مالی در استان تهران و سپس در سطح کشور عزیزم ایران انجام وظیفه می‌کنیم به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

این روز‌ها‌ آدم‌ها همه چیز را همین جور آماده از مغازه می‌خرند اما چون مغازه‌ای نیست که دوست معامله کند آدم‌ها مانده اند بی دوست، تو اگر دوست می‌خواهی مرا اهلی کن پرسید اهلی کردن یعنی چه؟ گفت: یعنی ایجاد علاقه کردن و این چیزی است که این روزها پاک فراموش شده پرسید راهش چیست گفت: باید صبور باشی، خیلی صبور.

دیدگاه‌ها