کد خبر : 1251021 | 17 تیر 1394 ساعت 16:05 | 81.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کادنا سر

ناامیدی رئال مادرید از به خدمت گرفتن دخیا

رئال مادرید تقریبا امیدهای خود برای جذب داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد را از دست داده است.

ناامیدی رئال مادرید از به خدمت گرفتن دخیا
به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه است که نمایندگان رئال مادرید در حال مذاکره با باشگاه منچستریونایتد برای جذب دخیا هستند اما این مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است. در ابتدا سخن از تقاضای 30 میلیون یورویی یونایتد و اصرار رئالی ها به پرداخت 25 میلیون یورو بود اما پس از به بن بست رسیدن مذاکرات تمدید قرارداد راموس با رئال و تمایل او برای پیوستن به منچستریونایتد، تمامی معادلات به هم خورد. اصرار لوئیس فان خال به حفظ دخیا نیز یکی دیگر از دلایل بی نتیجه ماندن مذاکرات بوده است.

طبق ادعای منابع انگلیسی، هفته گذشته مدیران یونایتد به اطلاع رئالی ها رساندند که تنها در صورت صادر کردن اجازه جدایی راموس است که انتقال دخیا ممکن خواهد شد. تقاضایی که از سوی رئال مادرید مورد استقبال قرار نگرفت و به همین دلیل آنها هم اکنون در اندیشه جذب کیکو کاسیا، دروازه بان اسپانیول هستند.

کادنا سر امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که پیچیده شدن مذاکرات با یونایتد بر سر جذب دخیا، رئالی ها را به این نتیجه رسانده است که شیاطین سرخ قصد فروش دخیا را ندارند و این مهمترین دلیل رفتن آنها به سمت کیکو کاسیا بوده است. ساعتی پیش مدیر باشگاه اسپانیول، هرگونه پیشنهاد از سوی رئال برای جذب کاسیا را تکذیب کرد اما باید دید که در طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها