کد خبر : 1253279 | 29 تیر 1394 ساعت 13:15 | 111.7K بازدید | 0 دیدگاه

با خرید جدید استقلال بیشتر آشنا شوید

بازیکن برزیلی که با تیم فوتبال استقلال به توافق رسید سابقه حضور در تیم‌های مطرح پالمیراس ، سانتوس و فیگوئیرنسه را دارد اما او سال گذشته در هیچ تیمی بازی نکرد.

با خرید جدید استقلال بیشتر آشنا شوید
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال امروز با یک هافبک برزیلی به توافق رسید تا بعد از تایید تست پزشکی با این بازیکن قرارداد رسمی امضا کند. ریوالدو باربوسا دسوزا، گزینه مد نظر آبی‌هاست که از رزومه نسبتا خوبی برخوردار است اما باید دید وی در کوران لیگ برتر می‌تواند به اندازه اطلاعاتی که در صفحه شخصی خود درج کرده است، تاثیرگذار باشد؟

این بازیکن ۱۸۱ سانتیمتری ۲۹ سال دارد و در سالگادینیو برزیل به دنیا آمده است. دسوزا توانایی بازی در دفاع، هافبک میانی و دفاع چپ را دارد. باشگاه معروف سانتوس در سال ۲۰۰۴ این بازیکن را جذب کرد اما در طول ۲ فصل او فقط دو بار فرصت بازی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۸ او به گوارانی پیوست و این بار ۸ بار به میدان رفت. ماریلیا، باهیا، وادوز، اوئسته و آوای تیم‌هایی بودند که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ باربوسا برای آنها بازی کرد.

در فصل ۲۰۱۱ - ۲۰۱۰ این بازیکن به عضویت تیم مشهور پالمیراس در آمد و ۳۱ بار هم برای این تیم بازی کرد. او در فصل ۲۰۱۳ - ۲۰۱۲ برای تیم اسپورت به میدان رفت و در فصل ۲۰۱۴ - ۲۰۱۳ نیز با پیراهن تیم فیگوئیرنسه به میدان رفت و ۲۲ بار برای این تیم بازی کرد.

نکته جالب اینکه با وجود رزومه قوی که این بازیکن داشت فصل گذشته در هیچ تیمی بازی نکرد و حالا در ۲۹ سالگی سر از استقلال تهران در آورده است. باید دید استقلال بازیکنی را جذب کرده که همان کیفیت گذشته را ارایه خواهد داد یا دوری یکساله او از میادین بی دلیل نبوده است.

دیدگاه‌ها