کد خبر : 1254121 | 01 مرداد 1394 ساعت 17:39 | 233.5K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب تیم در تهران بسته شد

سعیدی: قلعه‌نویی باید جواب اشک مادرم را بدهد

سروش سعیدی، بازیکن سرباز فصل گذشته فولاد که در ابتدای فصل به جمع ملوانی ها اضافه شد با نظر امیر قلعه نویی از این تیم کنار گذاشته شد.

سعیدی: قلعه‌نویی باید جواب اشک مادرم را بدهد
به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که سعیدی به عنوان بازیکن سرباز اکنون فرصتی برای تغییر تیم ندارد و احتمالا باید نیم فصل را خانه نشین شود. بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان که به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت از این تیم کنار گذاشته شد در گفتگویی جنجالی با "ورزش سه" عنوان می کند ترکیب تیم در تهران بسته شد و دلیلی برای خط خوردن او وجود نداشته است: در تمرینات بهترین بازیکن بودم ولی مثل اینکه لیست اصلی تیم در تهران بسته شده و دلیل خط خوردن من فنی نبوده است.

مدافع فصل گذشته فولاد ادامه داد: قبل از این باشگاه مرا می خواست و شنیده بودم که قبلا علی دایی هم مرا می خواست اما بهرحال این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر باشگاه های نظامی هم تیم شان را بسته اند و اکنون نمی دانم باید چه کنم.

سعیدی در حالی که نمی توانست ناراحتی اش را از اتفاق رخ داده پنهان کند ادامه داد: من متاهل هستم و تنها منبع درآمد زندگی ام فوتبال است. اکنون نمی دانم باید جواب همسرم را چه بدهم. امروز اشک من و مادرم را در آوردند اما مطمئن باشند خدایی هست و جواب آن را خواهد داد.

وی در پایان گفت: در بدترین شرایط نام مرا از لیست ملوان خط زدند و اگر مشکل فنی داشتم در لیست بزرگسالان حسین فرکی و دراگان اسکوچیچ قرار نمی گرفتم و واقعا نمی دانم اکنون باید با توجه به بسته شدن لیست تیم های نظامی دیگر چه کنم.

دیدگاه‌ها