کد خبر : 1254133 | 01 مرداد 1394 ساعت 17:28 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

مودریچ: فضای تمرینات بنیتس شاد است

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال، در یک نشست خبری به تمجید از سرمربی جدید کهکشانی ها، رافا بنیتس پرداخت.

مودریچ: فضای تمرینات بنیتس شاد است
به گزارش "ورزش سه"، مودریچ که در نشست خبری پس از بازی مقابل منچسترسیتی شرکت کرده بود،در مورد اهداف رئال از بازی برابر منچستر سیتی گفت:" قصد داریم بازی به بازی بهتر شویم.می خواهیم خیلی زود ایده های مربی را در زمین پیاده کنیم.
نتیجه خیلی مهم نیست البته اگر پیروز شویم که خیلی خوب خواهد شد اما هدف ما این است که همانطوری بازی کنیم که مربی از ما می خواهد. مساله مهم در بازی های تدارکاتی همین است. روزی دو جلسه تمرین می کنیم. دو جلسه تمرین در روز دشوار است اما در اردوهای پیش فصل، شرایط همیشه به همینگونه است."

مودریچ در مورد رافا بنیتس نیز گفت:" برای شروع فصل، هیجان و شور فراوانی داریم. به سختی در حال تمرین کردن هستیم. بنیتس روی تنوع تاکتیکی اصرار دارد. برخی مواقع تمرینات تاکتیکی چندان باب میل بازیکنان نیست اما بسیار مهم است که یک تیم، چند شیوه برای مقابله با حریفان داشته باشد. در بازی های دشوار که همه چیز گره می خورد این مساله بیشتر به چشم می آید. به شخصه هیچ مشکلی با تمرینات بنیتس ندارم.
چیزی از او مرا خیلی شگفت زده نکرده است.اولین بار است که با بنیتس کار می کنم و شناخت زیادی هم از او نداشتم. او به خوبی می داند که از بازیکنانش چه می خواهد. رابطه خوبی با او دارم و امیدوارم این ارتباط، روز به روز نیز بهتر شود.فضای تمرین با بنیتس شاد است و مشکلی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها