کد خبر : 1254142 | 01 مرداد 1394 ساعت 19:11 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست آبرومندانه یاسین پیشرو در اولین گام

شاگردان شمسایی همچنان صدرنشین ماندند

تیم فوتسال یاسین پیشرو که به تازگی با مدیریت جدید کارش را در لیگ فوتسال آغاز کرده در اولین گام با نام جدید برابر صدرنشین شکست خورد.

شاگردان شمسایی همچنان صدرنشین ماندند
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال یاسین پیشرو که با مدیریت جدید از روز گذشته کار خود را در لیگ فوتسال آغاز کرده در اولین گام برابر تیم قدرتمند تاسیسات دریایی شکست را پذیرا شد. این تیم اکنون بعد از سومین بازی در لیگ در رتبه آخر حضور دارد و امیدوار است با مدیریت جدید هواداران قم را به آینده امیدوار کند.
به هرحال شکست با نتیجه نزدیک 3 بر دو برابر تاسیسات دریایی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ فوتسال است نمی تواند برای علی رحمانی که مدیرعاملی این تیم را برعهده دارد ناامید کنند باشد و مطمئنا این مدیر جوان برنامه های زیادی برای موفقیت در این تیم در سر می پروراند تا هواداران قمی را به آینده نماینده شهرشان امیدوار کند.

در این بازی محمد کوهستانی دو گل یاسین پیشرو و محمد کشاورز، اصغر حسن زاده و قاسم عروجی گل های تاسیسات را وارد دروازه کردند. وحید شمسایی به عنوان سرمربی در تیم تاسیسات دریایی که اکثرا از نفرات ملی پوش فوتسال ایران سود می برد با این برد 9 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ فوتسال قرار گرفت و یاسین پیشرو هم با 3 امتیاز در انتهای جدول رده بندی جا خوش کرده است.

در دیگر دیدارهای لیگ برتر فوتسال، امروز کاشی نیلو در اصفهان به مصاف میثاق تهران رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید. فردوسی مشهد نیز میزبان حفاری اهواز که این دیدار با تساوی پر گل 4 بر 4 تمام شد.

دیدگاه‌ها