کد خبر : 1254170 | 01 مرداد 1394 ساعت 23:17 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگز: از هیچکس و هیچ‌چیز نمی‌ترسم

مدافع ولفسبورگ که این روزها مشتریان بسیاری هم پیدا کرده، از نقاط ضعف و قوتش سخن گفت.

رودریگز: از هیچکس و هیچ‌چیز نمی‌ترسم
به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو رودریگز یکی از بهترین مدافعان حال حاضر بوندسلیگاست که در باشگاه ولفسبورگ عضویت دارد. این بازیکن 23 ساله سوئیسی در مصاحبه با "بیلد" گفت:" به نظر من نقطه قوتم این است که از هیچکس و هیچ‌چیز نمی‌ترسم. همان کاری را می‌کنم که می‌توانم و آرامشم را حفظ می‌کنم و برای همین داخل زمین می‌توانم از تنگناها خودم را بیرون بکشم."
او که فصل قبل سهم عمده‌ای در درخشش ولفسبورگ در بوندسلیگا و همچنین در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان داشت، توجه باشگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. وی در اینباره هم اظهار داشت:" این روزها اگر تیمی تو را واقعا بخاهد، به دستت خواهد آورد و فرقی نمی‌کند چقدر برایش هزینه برمی‌داری. فوتبال اینطوری شده است."
ولفسبورگی‌ها که در فصلی که گذشت جدی‌ترین تعقیب‌کننده بایرن مونیخ بودند، زنگ‌های خطر را برای این قهرمان سنتی آلمان به صدا درآورده‌اند. رودریگز با تاکید بر اینکه در فوتبال همه چیز امکان‌پذیر است، گفت:" اگر همه فصل خواستن را صرف کنند و همه یک هدف واحد را در ذهن خود داشته باشند، آن وقت ما هم می‌توانیم قهرمان آلمان شویم. البته به کمی شانس هم نیاز داریم. شانسی که بایرن نباید آنرا همزمان با ما داشته باشد."

دیدگاه‌ها