کد خبر : 1254176 | 02 مرداد 1394 ساعت 00:07 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش بایرنی ها به شکست مقابل گوانگ ژو

آخرین بازی بایرن مونیخ در اردوی چین با شکست این تیم آلمانی پایان یافت.

واکنش بایرنی ها به شکست مقابل گوانگ ژو
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که برای برپایی یک اردوی تدارکاتی به چین سفر کرده بود، ساعاتی پیش در سومین و آخرین بازی دوستانه خود مقابل گوانگژو اورگرانده به میدان رفت که بعد از مساوی بدون گل در نود دقیقه، در ضربات پنالتی با حساب 5 بر 4 مغلوب حریف چینی خود شد. در پایان این دیدار سه تن از اعضای این تیم به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

پپ گواردیولا: بازی خوبی بود. بازیکنانم خیلی خوب کار کردند و از آنها راضی‌ام. در مجموع اردوی خوبی بود و اینجا حسابی تمرین کردیم، حتی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردیم.

ماتیاس سامر: دوست داشتیم امروز هم ببریم، ولی تا حدودی کم‌رمق شده بودیم. هوا هم امروز گرم و شرجی بود. توماس مولر معمولا گلزن مطمئنی است، اما قرار نیست چنین بازیکنی تمام پنالتی‌های عمرش را وارد دروازه کند. حالا دیگر اردو تمام شده و ما دو روز و نیم در مونیخ استراحت خواهیم کرد و از دوشنبه عصر با تمرکز کامل به پیشواز دیدار سوپرکاپ خواهیم رفت. دو سال است که هر بار مقابل دورتموند قهرمانی این جام را از دست می‌دهیم. نمی‌خواهیم باخت سوم هم به حساب ما رقم بخورد. برای برد به میدان خواهیم رفت. در مورد ویدال هم باید بگویم او با ویژگی جنگندگی و خطرساز بودنش واقعا به درد سبک بازی تیم ما می‌خورد و یک بازیکن بسیار انعطاف‌پذیر هم هست.

مانوئل نویر: مسلما دوست داشتیم بازی را ببریم، اما خسته بودیم و همین قبراق نبودن کار دستمان داد. با این وجود پایان خوشی بود چونکه مردم اینجا را خوشحال کردیم. اورگرانده هم تیم بزرگی است که خوب بازی می‌کند و قهرمان آسیا شده است. فراموش نکنید که نود دقیقه هم دروازه خود را بسته نه داشتیم. ضمنا من هم از آمدن ویدال خوشحالم. او را از لورکوزن و بازی‌های چمپیونزلیگ برابر یوونتوس می‌شناسم و می‌دانم چقدر هجومی بازی می‌کند. او دقیقا همانجایی می‌رود که تیم حریف را آچمز می‌کند. به عنوان یک بازیکن اهل امریکای جنوبی طبیعتا تکنیکی هم هست. بهرحال خوشحالم که به جمع ما پیوسته است.

دیدگاه‌ها