کد خبر : 1255941 | 08 مرداد 1394 ساعت 08:51 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور ب در لیگ برتر

با ترکیب اصلی گسترش آشنا شوید

گسترش فولادی ها با اضافه کردن چند بازیکن باتجربه و حفظ اسکلت اصلی تیم شان از فصل قبل، قصد دارند امسال یک رتبه تک رقمی را در جدول رده بندی مسابقات نصیب خود کنند.

با ترکیب اصلی گسترش آشنا شوید
به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تبریزی در لیگ پانزدهم، تقریبا با ترکیبی مشابه با ترکیب تیم خود در لیگ چهاردهم به بازی ها می آیند با این تفاوت که آنها از چند بازیکن باتجربه در تیم خود استفاده خواهند کرد، نگاهی می اندازیم به ترکیب احتمالی این تیم در اولین بازی خود در لیگ برتر:

دروازه بان

گئورگی گئورگیف : دروازه بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان هرچند که نتوانست در نهایت مانع سقوط این تیم به دسته پایین تر شود اما وی با بازی های خود در این تیم درخشید و بعد از چند پیشنهادی که داشت تصمیم گرفت امسال با پیراهن این تیم تبریزی به میدان برود.

مدافعان

مرتضی اسدی (دفاع وسط) : مدافع کهنه کار تبریزی ها که سال ها پیش و بعد از جدایی از تیم صبا به تبریز رفت، چندین فصل در تیم تراکتورسازی تبریز به میدان رفت، وی فصل قبل برای اولین بار در بین گسترش فولادی ها حضور یافت و این فصل نیز بازهم برای این تیم به میدان می رود.

محمد نصرتی (دفاع وسط) : این مدافع سابقا ملی پوش که در دو مقطع در تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی به میدان رفت در این فصل و برای اولین بار لباس آبی تبریزی ها را به تن خواهد کرد. حضور وی در کنار اسدی، دیگر مدافع تبریزی ها نشان می دهد که کمالوند در این پست روی بازیکنان باتجربه حساب باز کرده است.

مصطفی اکرامی (دفاع چپ) : اکرامی که از بازیکنان تحصیل کرده فوتبال ایران است و قبلا نیز پوشیدن پیراهن تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان را به تن کرده است، وی فصل قبل در این تیم به میدان رفت و امسال نیز با مسئولان این تیم به توافق رسید و فصل پانزدهم را نیز در این تیم به میدان می رود.

امید نظامی پور (دفاع راست) : مدافع سال های اخیر گسترشی ها که بی حاشیه به کار خود پرداخته است امسال را نیز در همین تیم خواهد ماند و احتمالا به عنوان مدافع راست ثابت این تیم در بازی های لیگ برتر به میدان می رود.

هافبک ها

مهدی کیانی (هافبک دفاعی) : بازیکنی که نامش در فوتبال ایران به نام ترکتورسازی تبریز گره خورده است، امسال و بعد از آنکه فهمید در ترکیب سرخ پوشان تبریزی نخواهد بود از این تیم جدا شد و خود را به جمع دیگر تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر بروند. کیانی امسال نیز مانند سال های قبل ترجیح داد فوتبال خود را در این شهر ادامه دهد.

امیرحسین کریمی (هافبک وسط) : بازیکن جوان فصول قبل سپاهانی ها که در تیم های ملی پایه  نیز سابقه عضویت دارد امسال به کمالوند و گسترش فولاد پیوست تا بتواند با تلاش خود در بازی های این تیم، پس از تیم های پایه ملی به جمع بزرگسالان نیز راه پیدا کند.

مگنو باتیستا (هافبک نفوذی) : این بازیکن برزیلی که سال هاست در فوتبال ایران بازی می کند فصل قبل نیز در بین گسترشی ها بود و در این فصل نیز با تمایل مربیان این تیم، همانجا ماندگار شد.

مهاجمان

محمد ابراهیمی : مهاجم سال های پیش تراکتورسازان که در فصل چهاردهم لیگ برتر نیز پیراهن آبی گسترش فولاد را به تن داشت این فصل را نیز در همان تیم خواهد ماند تا بلکه بتواند بازهم به روزهای اوج خود در تیم قرمز پوش تبریزی برگردد.

محمد امین درویشی : مهاجم و بال راست جوان گسترشی ها که در فصل گذشته توانست خودش را در این تیم اثبات کند و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

سعید دقیقی : مهاجم فصل قبل پیکان که در سال های قبل برای تیم های دیگر تبریزی نیز بازی کرده بود، امسال پس از جدایی از تیم سابق خود به جمع گسترشی ها پیوست تا بتواند با گلزنی برای این تیم باز هم به روزهای اوج خود برگردد.

داود نوشی صوفیانی، ایوب کلانتری، امیرحسین کریمی، مجتبی ترشیز، یوسف سیدی و رضا کریمی از بازیکنانی هستند که احتمال بازی کردنشان نیز می رود.

دیدگاه‌ها