کد خبر : 1255975 | 08 مرداد 1394 ساعت 11:40 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

11 بازیکن استقلال اهواز را بشناسید

تیم تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز با بازیکنان تقریبا گم نامی کارش را در لیگ‌استارت می زند از بین اسامی ای که به چشم می خورد نام هایی مثل غلامی،پرویز کریمی،آشوبی و‌یکی دو لیگ برتری دیگر بیشتر از سایرین به چشم می خورد.

11 بازیکن استقلال اهواز را بشناسید
به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که آبی های اهواز پس از چندسال امسال اولین سال حضورشان در لیگ برتر است و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته شاید حدس زدن در مورد ترکیب اصلی این تیم یا بار فنی اش در حال حاضر کار دشواری باشد‌ اما با این حال ترکیب احتمالی این تیم بدین شرح است.

دروازبان:
پرویز کریمی که فصل گذشته گلر فیکس استقلال اهواز محسوب می شد و امسال نیز زمزمه های آمدنش به پرسپولیس در مقطعی از فصل نقل و انتقالات شنیده می شد بالاخره به یک تیم خوزستانی دیگر یعنی استقلال اهواز آمد با توجه به اینکه گلر دوم این تیم احسان مرادیان در پست گلری کم تجربه تر محسوب می شود،کریمی گلر ثابت این تیم محسوب خواهد شد مگر اینکه موقعیتش را به گلر برزیلی بدهد.

مدافعان:
سعید سالارزاده(دفاع وسط): این مدافع هم در دو،سه سال اخیر در تیم های خوزستانی در حال جابجایی بوده است،او که پارسال در نفت مسجد سلیمان بازی می کرد و پیش از آن در فولاد بود امسال نیز در جمع آبی پوشان اهواز قراردارد و از ارکان اصلی خط دفاعی سیاوش بختیاری زاده محسوب می شود.

سعید قزل(دفاع وسط): ابن بازیکن به مانند سالارزاده قرار است در پست دفاع میانی به میدان برود این بازیکن که در پدیده مشهد به عنوان بازیکن ذخیره در بعضی از دیدار ها به میدان می آمد به نظر می آید به این تیم اهوازی آمده تا خودش را فیکس استقلال کند.

سید علی حسینی (دفاع چپ): این بازیکن در لیگ چهاردهم سمت چپ دفاع تیم پیکان را در ابتدای فصلا پوشش می داد و به احتمال فراوان در این پست امسال به میدان می رود.

محسن حمیدی(دفاع راست): مدافع با تجربه آلومینیوم هرمزگان که در جمع استقلالی های اهواز قرار دارد به احتمال زیاد فیکس سمت راست دفاع است.


هافبک ها
فرزاد آشوبی(هافبک دفاعی): این بازیکن پس از دو سال حضور در شهرداری تبریز و لیگ یک استقلال اهواز را برای استارت مجددش در لیگ برتر انتخاب کرد،آشوبی که سایقه حضور در تیم های بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس را دارد قرار است در خط میانی به آبی پوشان اهواز کمک کند.

شاهین مجیدی(دفاع میانی): این بازیکن آخرین بار در تیم نساجی مازندران توپ می زده به همراه استقلال اهواز لیگ برتری شده است،این بازیکن چند پسته محسوب می شود ولی احتمال اینکه کنار آشوبی بازی کند بیشتر است.

محمد اسماعیل نظری: بازیکن فصل گذشته پارسه تهران که در مجموع سه گل برای تیمش به ثمر رساند قرار است پشت مهاجمان تیم جدیدش به میدان برود.

طالب ریکانی: بازیکن آبادانی و سابق فولاد خوزستان نیز دیگر بازیساز استقلال اهواز محسوب می شود او که سابقه بازی در لیگ برتر را در میدان دارد از با تجربه های این تیم محسوب می شود.

مهاجمان:
سرشناس ترین مهاجم استقلال اهواز محمد غلامی است که در روز آخر نقل و انتقالات به استقلال آمد و امسال پانزدهمین دوران حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد گویا بختیاری زاده قرار است به عنوان مهاجم نوک از این بازیکن بکار بگیرد،با توجه به اینکه غلامی در پدیده مشهد یکی دو خط عقب تر رفته بود و حتی در بازی های آخر در سمت راست دفاع پدیده دیده شد احتمالا امسال به پست اصلی اش باز خواهد گشت‌.

دیدگاه‌ها