کد خبر : 1257030 | 12 مرداد 1394 ساعت 13:00 | 29.8K بازدید | 20 دیدگاه

با سپاهان تک تک امتیازها را جمع می کنیم

گردانی: دلم برای تراکتور تنگ شده

مدافع چپ جدید سپاهانی ها می گوید در تیم جدیدش جا افتاده و با هم تیمی هایش کاملا راحت است.

گردانی: دلم برای تراکتور تنگ شده
به گزارش "ورزش سه"، حبیب گردانی در مورد شرایط خودش در تیم سپاهان گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و تمرینات خوبی را با تیم سپاهان انجام می دهم. این تیم بچه های خوب و خیلی با شخصیتی دارد، خدا را شکر می کنم که توانستم اولین بازی ام را برای این تیم انجام دهم و به نظرم حس خیلی خوبی بود.

وقتی از این بازیکن سوال شد دلش برای تیم سابقش تراکتور تنگ شده یا خیر ادامه داد: راستش تنگ که شده ولی من الان بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم. برای تراکتور هم آرزوی موفقیت می کنم انشاالله که نتایج خوبی بگیرد.

مدافع سپاهان در مورد پیروزی مقابل استقلال خوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی خوبی بود، خدا را شکر که لیگ را با برد شروع کردیم و حالا دربی اصفهان را پیش رو داریم که باید امتیاز کسب کنیم. درست است که در 6، 7 ابتدایی به تیم های خوبی خورده ایم اما انشاالله بتوانیم روند خوبی داشته باشیم.

این بازیکن که قبلا دربی تبریز را تجربه کرده در پاسخ به این سوال که فکر می کند دربی اصفهان چه تفاوتی با دربی تبریز دارد پاسخ داد: به نظر من هیچ فرقی ندارد. همه دربی هادر تمام شهرها حساسیت خاص خودشان را دارند. ذوب آهن هم تیم بزرگی است و می آید که یک بازی خوب انجام بدهد اما انشاالله تیم برنده ما باشیم.

گردانی در پایان درباره نفرات خط دفاعی سپاهان و اینکه با آنها هماهنگ است یا خیر افزود: من دارم تمام تلاشم را می کنم تا برای سپاهان خوب بازی و خودم را در این تیم اثبات کنم و در نهایت به تیم ملی دعوت شوم. خط دفاعی خیلی خوبی داریم اکثر بچه های پارسال سپاهان در این تیم حضور دارند و این تیم دست نخورده است. هم شرایط گلرها خوب است هم خط دفاعی همانطور که گفتم باید یکی، یکی امتیازی ها را جمع کنیم تا شرمنده هودارانمان نشویم.

دیدگاه‌ها