کد خبر : 1264271 | 11 شهریور 1394 ساعت 13:09 | 18K بازدید | 4 دیدگاه

محسن کریمی: آرام آرام به تیم‌ملی می‌رسم

عملکرد درخشان هافبک جوان استقلال باعث شده که این بازیکن به تیم امید دعوت شود و خودش از این موضوع حسابی راضی است.

محسن کریمی: آرام آرام به تیم‌ملی می‌رسم
محسن کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر اولین بار هست که به تیم ملی در رده های پایه دعوت می شوم و از این موضوع خیلی خوشحال هستم. در حال حاضر همه بچه ها سرحال هستند و داریم خودمان را آماده می کنیم برای بازی های انتخابی المپیک که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او که به همراه تیم امید در اردوی هلند حضور دارد، در مورد شانس صعود تیم امید به المپیک هم گفت: خب راستش را بخواهید من تازه به اردوی تیم امید اضافه شده ام و از بچه ها شناخت کافی ندارم. اما با این حال تمام بازیکنانی که در اردو هستند بازیکنان با کیفیتی هستند و برای رسیدن به المپیک تلاش می کنند.

هافبک تیم امید ادامه داد: کادرفنی تیم امید برنامه های تمرینی ما را به خوبی تنظیم کرده اند و ما هم رفته رفته آماده تر می شویم. دوست انشاالله بتوانیم بازی های خوبی را در انتخابی المپیک 2016 برگزار کنیم و بعد از سال ها بتوانیم به این رقابت های مهم صعود کنیم.

کریمی به حضور در تیم ملی بزرگسالان هم حسابی امیدوار است: صد در صد به حضور در تیم بزرگسالان هم امیدوار هستم اما باید صبر داشته باشم. آرام آرام به سطحی می رسم که بتوانم در تیم ملی بزرگسالان هم بازی کنم.

دیدگاه‌ها