کد خبر : 1266566 | 21 شهریور 1394 ساعت 11:46 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپ نایب قهرمانی به دکتر فانی اهداء شد

تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از تیم دانش‌آموزی

وزیر آموزش و پرورش از تیم دانش‌آموزی زیر 18سال دانش‌آموزی ایران که در مسابقات آسیایی چین به مقام دوم دست یافتند تقدیر کرد.

تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از تیم دانش‌آموزی
به گزارش "ورزش سه" صبح امروز در مراسمی با حضور کاروان تیم دانش آموزی و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دکتر فانی از بازیکنان و مسئولان تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر 18سال ایران دارنده عنوان نایب قهرمانی آسیا تقدیر کرد و گفت: کسب افتخارات ورزشی و علمی توسط دانش‌آموزان در عرصه جهانی موجب اقتدار بیشتر کشورمان می‌شود.

وی افزود: به حمدالله توفیقات جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و موفقیت‌های زیادی حاصل شده که من هم به شما دانش‌آموزان کسب مقام نایب قهرمانی را تبریک می‌گویم. نتایج را دنبال می‌کردم و شنیدم فینال در ضربات پنالتی واگذار شده که انشاالله پیش‌درآمدی باشد برای توفیقات بعدی شما.

دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش همچنین در پیامی کسب نایب قهرمانی آسیا را به این دانش‌آموزان تبریک گفته بود که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر با یاری خداوند سبحان و همّت و تلاش آینده‌سازان میهن اسلامی، شاهد افتخارآفرینی و کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتبال دانش آموزی زیر 18 سال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین هستیم.
ضمن تبریک درخشش قهرمانانه‌ی تیم فوتبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران به ملت شریف ایران، مربیان و خانواده‌ی محترم آنان، از تلاش و زحمات دانش آموزان عزیز و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت به ویژه مدیران، آموزگاران و دبیران سخت‌کوش تربیت‌بدنی و کادر فنی تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امید می‌رود در دیگر رقابت‌ها و رشته‌های پیش‌رو نیز شاهد پیروزی و سربلندی دانش‌آموزان ورزشکار کشورمان در عرصه‌های بین المللی باشیم.
علی اصغر فانی

گفتنی است شاهین عباسیان کاپیتان تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر 18سال ایران نیز در پایان این مراسم کاپ نایب قهرمانی این رقابتها را به وزیر آموزش و پرورش اهداء کرد.

دیدگاه‌ها