کد خبر : 1266873 | 22 شهریور 1394 ساعت 10:31 | 52.1K بازدید | 3 دیدگاه

در انتخابی المپیک

برنامه بازی‌های تیم ملی امید ایران

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از بیست و دوم دی ماه سال جاری ر‌قا‌بت‌های خود را در مسیر ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو آغاز خواهد کرد.

برنامه بازی‌های تیم ملی امید ایران
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در حالی روز گذشته (شنبه) مراسم قر‌عه‌کشی ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو در قطر برگزار شد که تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران در گروه اول با تیم‌های قطر (میزبان)، چین و سوریه همگروه شد.

ملی‌پوشان فو‌تبا‌ل ایران در بازی ابتدایی خود بیست و دوم دی ماه سال جاری پس از دیدار میزبان مقابل چین در بازی افتتاحیه به مصاف سوریه خواهند رفت.

پس از آن تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران در دومین دیدار خود در تاریخ 25 دی ماه سال جاری و سه روز پس از اولین دیدار خود به مصاف تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل قطر خواهند رفت. دیگر دیدار این گروه نیز مابین تیم‌های چین و سوریه برگزار می‌شود.

سومین دیدار ملی‌پوشان ایران نیز در مرحله گروهی بیست و هشتم دی ماه در مقابل چین برگزار می‌شود و قطر و سوریه نیز دیدار پایانی این گروه را برگزار خواهند کرد.

تیم‌های اول و دوم گروه A به ترتیب در مقابل تیم‌های دوم و اول گروه B که به احتمال فراوان تیم‌های عربستان و ژاپن خواهند بود در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری به میدان خواهند رفت.

پس از آن دیدارهای مرحله نیمه نهایی در تاریخ ششم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیدار رده بندی نهم بهمن ماه و دیدار فینال نیز در دهم بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه بن خلیفه که متعلق به باشگاه لخویا است، برگزار خواهد شد.


دیدگاه‌ها