کد خبر : 1266895 | 22 شهریور 1394 ساعت 11:54 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تشکیل کمپین برای حضور هواداران رقیب نفت در ورزشگاه

تمجید مدیر الاهلی دبی از منصوریان

احمد خلیفه حماد، مدیر باشگاه الاهلی دبی در خصوص بازی برگشت تیمش با نفت تهران گفت که بازیکنانش باید عزم خود را جزم کنند تا به مرحله نیمه نهایی بازیها راه یابند.

تمجید مدیر الاهلی دبی از منصوریان
به گزارش "ورزش سه"، حماد طی سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی گفت که این بازی در برابر رقیبی قوی برگزار میشود و برای ما بسیار مهم است. ما میخواهیم بلیت نیمه نهایی را برای تیممان و حضور در مربع طلایی را بگیریم. بازیکنان ما آماده اند که با تمرکز و جدیت تمام، حتی با وجود برتری بر تیم ایرانی با گل رودریگو لیمای برزیلی در دیدار رفت در این دیدار نیز به پیروزی دست یابند.

وی از تماشاگران تیمش و سایر تیمهای اماراتی خواست تا به ورزشگاه بیایند تا نفتی ها را درتنگنا قرار دهند.

وی افزود: « بازیکنان ما باید نتیجه دیدار رفت را فراموش کنند و به مساوی رضایت ندهند زیرا که نفتی ها تیمی قوی هستند که با قدرت به یک چهارم رسیده اند و ما نباید به هیچ عنوان آنها را دست کم بگیریم. آنها عناصر هجومی خوبی دارند و از یک مربی خوب نیز بهره مند هستند.

وی ادامه داد: «اعتماد به نفس زیادی در بازیکنان الاهلی وجود دارد تا توانایی خود را برای پیروزی بر نفت تهران نشان دهند و ما امیدواریم که در روز بازی به یک نتیجه مثبت و تکرار پیروزی دست یابیم».

حماد از تشکیل یک کمپین تبلیغاتی به منظور ایجاد انگیزه مردم برای آمدن به بازی برگشت الاهلی و نفت خبر داد و گفت: «به منظور تشویق مردم به حضور در استادیوم پوسترهای تبلیغاتی بزرگ در خیابان های مختلف و مراکز تجاری نصب شده تا به عموم مردم اهمیت بازی و نیاز به حضور ایشان را گوشزد نماید» .

دیدگاه‌ها