کد خبر : 1266913 | 22 شهریور 1394 ساعت 12:39 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرپور:

برانکو لیگ و جام حذفی را جدی گرفته است

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید برانکو هم لیگ و هم جام حذفی را جدی گرفته است.

برانکو لیگ و جام حذفی را جدی گرفته است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مصطفی قنبرپور درباره دیدار پر‌سپولیس و پیروزی‌ این تیم برابر پیکان، اظها‌ر کرد: ما از قبل هم می‌دانستیم که پیکان یکی از تیم‌های خوب جام حذفی است و به نوعی تیم لیگ یکی محسوب نمی‌شود. آنها سخت مقابل ما تلاش کردند و فو‌تبا‌ل خوبی را در این بازی ارائه کردند. در مواقعی که لازم بود به خوبی جمع می‌شدند و در ضد حملات هم خطرناک بودند، ولی با وجود همه این اتفاقات و صحبت‌های برانکو که با بازیکنان انجام داد توانستیم بازی خوبی را در نیمه دوم انجام دهیم و در نهایت هم با پنا‌لتی‌ که آن را مهدی طارمی به گل تبدیل کرد، به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: در جام حذفی همه تیم‌ها با تمام توان خود در این جام شرکت می‌کنند، زیرا فقط یک شانس دارند و محکوم به پیروزی هستند. البته ما با قرعه خوبی روبه‌رو نشدیم، اما در هر صورت به دنبال این هستیم که برابر تمامی حریفانمان به پیروزی برسیم و بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

قنبرپور درباره عملکرد بازیکنان تیمش هم گفت: پر‌سپولیس بعد از پیروزی مقابل فولاد روند خوبی در پیش‌ گرفت اما با توجه به تعطیلاتی که در لیگ به وجود آمد و همین طور جدایی ملی‌پوشان ما، طبیعی بود تیم از آن هماهنگی که برخوردار بود فاصله گرفت. برابر تیم پیکان هم با وجود اینکه ملی‌پوشان در جمع‌مان حضور داشتند، ولی هماهنگی که لازم بود، وجود نداشت. درست است که برخی از بازیکنان‌مان در تیم ‌ملی بازی نکردند اما طبیعی است سفرهایی که آنها رفته‌اند باعث خستگی بازیکنان شده بود.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود به جای ملی‌پوشان، بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند به میدان می‌رفتند، گفت: تشخیص این که چه کسی در زمین بازی کند با برانکو است. به‌ هر‌ حال او می‌خواهد با قدرت در جام حذفی حضور داشته باشیم، چرا که می‌خواهیم هم در جام حذفی و هم در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

قنبرپور درباره عملکرد محسن مسلمان هم، توضیح داد: محسن یکی از با ارزش‌ترین بازیکنان ما است و در طول لیگ می‌تواند برای تیم ما مثمرثمر باشد، ولی با توجه به این که مدتی بازی نکرده بود، کمی در زمین بازی استرس داشت. نباید فراموش کنیم که او بازیکن تیم ‌ملی امید بوده و نباید از جدایی مسلمان از پر‌سپولیس صحبتی کنیم. تمام بازیکنان ما با غیرت برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.


دیدگاه‌ها