کد خبر : 1266914 | 22 شهریور 1394 ساعت 12:41 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ کس از تیم ملی به تماشای بازیهای استقلال نمی آید

سامره: نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت

علی سامره سرمربی امیدهای استقلال عنوان کرد هیچ بازیکنی از استقلال در تیم ملی امیدها نیست چون تیم ملی سلیقه ای است.

سامره: نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت
سامره به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من فکر می‌کنم این که بگوییم قرعه ایران ساده است، درست نیست چون الان همه تیمهای آسیا تلاش می کنند و دیگر ما تیم آسان نداریم و اگر بخواهیم حریفی را دست کم بگیریم به مشکل بر می خوریم.
او ادامه داد: باید هدف ما قهرمانی باشد و برای رسیدن به این منظور باید برای برد در هر بازی به زمین برویم. همه تیمها دنبال پیشرفت هستند و به همین منظور هم باید بازیکنان و کادرفنی تمرکز بیشتری روی این بازیها بگذارند.
وی افزود: از تیم استقلال هیچ بازیکنی به تیم ملی امید دعوت نشده و تا به حال هم من ندیدم که کسی از طرف کادر فنی امید در مسابقات لیگ حاضر شود. به طور حتم در تیم ما هم بازیکنان با استعدادی حضور دارند که می توانند ملی پوش شوند ولی مربیگری یک امر سلیقه ای است. من هم برای آقای خاکپور که مربی با دانش و با شخصیتی است آرزو می کنم که بتواند نتیجه بگیرد و موفق شود.
سرمربی استقلال در مورد عملکرد این تیم در لیگ گفت: ما در استقلال از 8 دیداری که برگزار کردیم 4 برد، دو تساوی و دو باخت بدست آوردیم. به عقیده من ما می بایست در آن دو بازی که به تساوی رسیدیم هم پیروز می شدیم و 6 امتیاز کسب می کردیم. اگر بچه های ما متمرکز باشند موفقیت در لیگ دور از دسترس نیست.
سامره گفت: من بارها گفته ام و بازهم روی حرفم تاکید می کنم که باشگاهها و ورزش کشور باید برنامه ریزی بیشتری روی تیمهای پایه داشته باشند همین اتفاقی که در کشورهایی مثل امارات افتاده و حالا بازیکنانی که از رده های پایین به صورت آکادمیک دوره دیده اند باعث پیشرفت فوتبال این کشور شدند.
او در پایان گفت: مشکل زمین برای رده های پایه حل شده و تیمهای پایه استقلال باز هم در زمین فکوری تمرین می کنند ولی متاسفانه امکانات و مشکلات مالی هنوز در تیم وجود دارد که امیدوارم بهبود پیدا کند و ما برای تیمهای پایه وقت و هزینه بیشتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها