کد خبر : 1266945 | 22 شهریور 1394 ساعت 14:35 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساکی: جنگ اصلی دلامادونینا در خط میانی است

آریگو ساکی، سرمربی افسانه ای میلان عنوان کرد که دربی دلامادونینا که امشب ساعت 23:15 در سن سیرو برگزار خواهد شد، جنگ در خط میانی خواهد بود.

ساکی: جنگ اصلی دلامادونینا در خط میانی است
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم امشب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ساکی که در اواخر دهه 80، هدایت تیم افسانه ای میلان را بر عهده داشت، مدعی شد که دیدار امروز، جنگی در خط میانی خواهد بود.

او گفت:"اینتر در پیش فصل عملکرد خبوی نداشت ولی آنها در حال حاضر با رکورد 100 در بالای جدول هستند حتی با وجود اینکه سبک فوتبالشان خیلی قانع کننده نیست. مانچینی یکی از مولف‌های پروژه جدید نراتزوری است. به او قدرت ایجاد یک تیم خلاق و هجومی داده شده است. هدف از پروژه ارائه فوتبالی هجومی و جذاب است. با وجود اینکه میلان در پیش فصل تیم بهتری به نظر می‌رسید، نراتزوری شانس بیشتری برای پیروزی دارد. تنها امیدوارم این بازی جذاب و سرگرم کننده باشد زیرا برای هواداران سخت است که بازی دو تیم که در ابتدای پروژه شان قرار دارند را تماشا کنند. میلان از سیستم 2-1-3-4 استفاده خواهد کرد در حالی که اینتر 3-3-4 بازی می‌کند. احتمالا فیلیپه ملو و ایوان پریشیچ، اولین بازیشان را برای تیم انجام خواهند داد و احتمالا ماریو بالوتلی از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد. به نظرم میلان در خط هافبک برتری دارد ولی اینتر در گوشه ها قدرتمند تر است. به نظرم جنگ اصلی در همین منطقه خواهد بود و روحیه تیمی و میل به هجوم، تعیین کننده است."

دیدگاه‌ها