کد خبر : 1266952 | 22 شهریور 1394 ساعت 15:11 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده؛

من هم رفتار تماشاگران مان را نمی پسندم

مدیرعامل نفت تهران ادعا می کند که رفتار تماشاگران در بازی با الاهلی امارات به این باشگاه ارتباطی پیدا نمی کند.

من هم رفتار تماشاگران مان را نمی پسندم
منصور قنبرزاده در این باره به ورزش سه می گوید: میزبانی از تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا چند جنبه دارد؛ یکی بحث شرایط میزبانی است که ما به بهترین شکل آن را انجام داده ایم. بهترین هتل در اختیار تیم الاهلی امارات قرار گرفته است، دو، سه روز قبل از بازی ناظران این تیم به تهران آمدند و ما بهترین شرایط را برایشان فراهم کردیم. دیگر فکر نمی کنم کاری باشد که ما برای آنها نکرده باشیم، اما بحث تماشاگران چندان به باشگاه نفت ارتباطی پیدا نمی کند.

او ادامه داد: برای من کمی جای تعجب دارد که چرا مدیران الاهلی حالا از میزبانی ما گله کرده اند. اولا آنها باید یکی، دو روز بعد از بازی شکایت خود را تنظیم می کردند و ضمن اینکه اگر خاطران باشد رئیس باشگاه الاهلی بعد از بازی از میزبانی ما تشکر کرد.

مدیرعامل نفت تهران رفتار تماشاگران را چندان نمی پسندد: البته من قبول دارم که نباید شعارهای سیاسی وارد فوتبال شود و ما باید در زمین فوتبال حرفمان را بزنیم. به همین دلیل هم من رفتار تماشاگرانمان را نمی پسندم ولی خودتان دیدید که در بازی با الاهلی عربستان شما دیدید که تماشاگران این تیم چه بلایی سر ما آوردند. در کل فکر می کنم نه رفتار آنها درست بود و نه رفتار تماشاگران ما.

دیدگاه‌ها