کد خبر : 1266954 | 22 شهریور 1394 ساعت 15:15 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

دبیرکل فدراسیون فوتبال تایید کرد:

ماجرای اهدای سس مایونز به داوران فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادعای علی خسروی داور بازنشسته فوتبال ایران مبنی بر هدیه عجیب اسپانسر داوری لیگ برتر در جلسه روز گذشته داوران را تایید کرد.

ماجرای اهدای سس مایونز به داوران فوتبال
به گزارش ورزش سه، روز گذشته جلسه توجیهی برای داوران با حضور علیرضا اسدی برگزار شد و به گفته علی خسروی داور بازنشسته فوتبال ایران در پایان این نشست به داوران پک سس مایونز یک بار مصرف اهد شد!
 
موضوعی که علیرضا اسدی در ابتدا از آن ابراز بی اطلاعی می کند اما در تماسی با اعضای حاضر در جلسه آن را مورد تایید قرار می دهد. این هدیه (اگر بشود اسمش را هدیه گذاشت) مورد اعتراض داوران قرار گرفته و آنها این مساله را توهین به شخصیت خود ارزیابی کرده اند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: من از این موضوع خبر نداشتم چون در جلسه شرکت کردم که به مشکلات داوران رسیدگی کنم. دیگر ندیدم در جیب آنها چه چیزی به عنوان هدیه قرار داده شده است. به هر حال اسپانسر داوران شرکت نامی‎نو است که محصولات غذایی تولید می کنند. آنها که نمی توانستند الویه به داوران هدیه بدهند، به همین دلیل ترجیح دادند یک پک سس مایونز یک بار مصرف به آنها بدهند.

او ادامه داد: من خودم هم همین الان متوجه این موضوع شدم و شخصا این هدیه را نپسندیدم اما واقعیت این است که در داوری ما مسائل بسیار مهمتری وجود دارد که اگر به آنها پرداخته شود بهتر است.

اسدی در مورد جلسه هم می گوید: ما در این جلسه نشستی داشتیم و به مشکلات داوران رسیدگی کردیم. جلسه 4 ساعت طول کشید و امیدوارم در ادامه به داوران کمک کنند.

دیدگاه‌ها