کد خبر : 1266957 | 22 شهریور 1394 ساعت 15:23 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسنی خو؛

فدراسیون پاسخگوی رفتار کی روش باشد

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان ادعا می کند که فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی اعتراض های کی روش نسبت به امکانات موجود باشد.

فدراسیون پاسخگوی رفتار کی روش باشد
به گزارش "ورزش سه"، با وجود دو پیروزی ایران و گوام در انتخابی جام جهانی 2018 با این حال سرمربی تیم ملی در این مدت اعتراض های زیادی نسبت به نحوه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کرده است. اتفاقی که حتی واکنش رئیس فدراسیون فوتبال را هم در پی داشته است. علی حسنی خو در این باره می گوید: من فکر می کنم فدراسیون فوتبال باید جواب انتقادهای کی روش را بدهد. به هر حال آنها قرارداد با کی روش را تنظیم کرده اند و به همین دلیل شاید باید قرارداد طوری بسته می شد که او نتواند اعتراض کند.

او در پاسخ به این سوال که خودش در تمام جلسات حضور داشت و می توانست در قرارداد چنین بندهایی را پیش بینی کند هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست. من زمانی در جلسات شرکت کرده ام که 8 ماه از قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال گذشته بود و کاری نمی توانستم انجام بدهم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در پایان در مورد اختلاف بین این وزارت با فدراسیون فوتبال هم می گوید: این موضوعی نیست که بخواهیم آن را بزرگ کنیم. اختلاف نظر همه جا وجود دارد و نباید خیلی به آن دامن زد.

دیدگاه‌ها