کد خبر : 1266958 | 22 شهریور 1394 ساعت 14:28 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با کانال پلاس

بوتراگنیو: در رئال، خیالمان از دروازه راحت است

مدیر ارتباطات رئال مادرید و یکی از اسطوره های این تیم، در پایان دیدار رئال برابر اسپانیول که با پیروزی 6-0 برای کهکشانی ها همراه بود، به تمجید از کیلور ناواس پرداخت.

بوتراگنیو: در رئال، خیالمان از دروازه راحت است
به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس که در آستانه معاوضه با دخیا و پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت، به علت منتفی شدن انتقال دخیا، در رئال ماندنی شد و بلافاصله نیز مسئولان این باشگاه از وی دلجویی به عمل آوردند تا این دروازه بان کاستاریکایی، روحیه خود را از دست ندهد.

ناواس نیز تا بدینجا که سه هفته از لالیگا می گذرد، بسیار درخشان ظاهر شده و ضمن مهار یک پنالتی، سه کلین شیت را نیز به ثبت رسانده است. امیلیو بوتراگنیو، در گفتگو با کانال پلاس در مورد پیروزی پرگل رئال گفت:" می دانستیم که بازی هایی که پس از مسابقات ملی برگزار می شود، با ریسک همراه است اما بازیکنان رئال بسیار هوشیارانه بازی کردند و در حمله، فوق العاده بودند. از فضای پشت بازیکنان اسپانیول حداکثر استفاده را بردیم و 6 گل زدیم.همه از این برد خوشحالیم."

بوتراگنیو در مورد رونالدو و 5 گلی که به ثمر رساند نیز گفت:" رونالدو یعنی تضمین گلزنی.تکیه کردن به رونالدو یک افتخار است. این برای بار سی و دوم بود که او سه گل یا بیشتر به ثمر می رساند.من خودم مهاجم بودم و می دانم که آنچه رونالدو در حال انجام دادن است، چقدر دشوار است."

مدیر ارتباطات رئال مادرید در مورد عدم جذب دخیا گفت:" سه دروازه بان خوب داریم و دروازه رئال مادرید بیمه است. ناواس دروازه بان بسیار باکیفیتی است و تا بدینجا عالی ظاهر شده. با او خیالمان از دروازه راحت است."

دیدگاه‌ها