کد خبر : 1266963 | 22 شهریور 1394 ساعت 15:45 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارانی: از کریم باقری عذرخواهی کردم

هافبک پیکانی ها می‌ گوید درگیری اش با کریم باقری مساله خاصی نبوده و امروز هم تلفنی از بازیکن سابق پرسپولیس عذرخواهی کرده است.

بارانی: از کریم باقری عذرخواهی کردم
به گزارش ورزش سه، محمدصادق بارانی در مورد دیدار دیروز تیمش با پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام‌حذفی گفت: 7، 8 نفر از بچه های ما اولین بار بود که در آزادی بازی می‌ کردند و با جو سازگار نبودند ولی با این حال باز هم پرسپولیس را اذیت کردیم در ضمن ما دو روز قبل از بازی دیداری با نساجی داشتیم و کاملا خسته بودیم. 2 روز دیگر هم بازی داریم.
 
او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: داور کمی جوان بود و زیاد قضاوت نکرده بود و در صحنه ای که پنالتی را اعلام کرد می‌ توانست پنالتی نگیرد. شاید اگر این اتفاق برای ما می‌ افتاد، از کنارش می‌ گذشت. من نمی‌گویم پنالتی نبود، منظورم این است که می‌ توانست پنالتی نگیرد. زیرا بازیکنان ما درآن صحنه تعادلشان را از دست دادند.

هافبک پیکانی ها در مورد دیگری با امید عالیشاه گفت: من توپ امید را گرفتم و مرتکب خطا هم نشدم بلکه خودش روی زمین افتاد و 3، 4 لگد به من زد که رد کفشش روی دنده من مانده. جالب اینجاست که داور حتی تذکر هم به این بازیکن نداد در حالی که آن حرکت اخراج داشت ولی من نمی‌ دانم داور چرا من را اخراج کرد.

بارانی درباره درگیری بین او و کریم باقری ادامه داد: من فکر می‌ کنم آقای باقری از دست امید ناراحت شد، اتفاقا همین امروز با او صحبت کردم. من احساس می‌ کنم قصد آقا کریم این بود که جو را آرام کند چون تماشاگران نیز جو را به هم ریخته بودند. باز هم می‌ گویم با اینکه تقصیر من نبود، داور به من کارت داد ولی من هیچ وقت به خودم چنین اجازه ای نمی‌ دهم که به یکی از اسطوره های مملکت توهین کنم. من از ته قلب کریم باقری را دوست دارم، او فرد مهربانی است و لحن صحبتش آدم را آرام می‌ کند. شاید دیروز از کوره در رفت، شاید من هم بعد از بازی مصاحبه کرده باشم و او از من ناراحت باشد ولی امروز به شخصه از آقای باقری عذرخواهی کردم. من که حرفی نزدم ولی اگر آقای باقری احساس می‌ کند صحبتی کرده ام، واقعا از او عذرخواهی می‌ کنم و پیروزی را به پرسپولیسی ها تبریک می‌ گویم. سر همین قضیه در صفحات مجازی به خانواده من توهین می‌ شود که کار درستی نیست.

وی در پایان در مورد صدرنشینی پیکان در لیگ یک افزود: پیکان تیم جوان و خوبی است و آقای مرزبان باعث یکدلی بچه ها شده، انشاالله تا پایان فصل همین گونه خوب پیش برویم و به لیگ‌برتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها